تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش عجیب ارزش سهام کپ‌کام در ژاپن پس از انتشار Resident Evil 7

کاهش عجیب ارزش سهام کپ‌کام در ژاپن پس از انتشار Resident Evil 7

در ابتدای هفته جاری کپ‌کام اعلام کرد ۲.۵ میلیون نسخه از بازی Resident Evil 7 به بازار عرضه شده که مقدار قابل قبولی به نظر می‌رسد. اما به دلیل ارسال تعداد کمتر Resident Evil 7 برای فروشگاه‌ها نسبت به نسخه‌های پیشین سری، ارزش سهام کپ‌کام در بورس توکیو کاهش یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با تک‌شات همراه باشید.

 

به دنبال عرضه محدودتر جدیدترین نسخه سری Resident Evil به بازار، امروز ارزش سهام کمپانی ژاپنی کپ‌کام در بورس اوراق بهادار توکیو ۳ درصد کاهش یافت.

 

پر فروش‌ترین بازی‌های این سری به ترتیب Resident Evil 5 و Resident Evil 6 با فروش ۷.۱ و ۶.۶ میلیون نسخه هستند. بازی‌هایی که با بازنشر آن‌ها برای کنسول‌های نسل هشتمی کماکان در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند. در نتیجه کاهش سهام کپ‌کام به دنبال عرضه ۲.۵ میلیون نسخه از Resident Evil 7 به بازار در چند روز اخیر را نمی‌توان عجیب دانست زیرا این مقدار نسبت به نسخه‌های پیشین این مجموعه بسیار کمتر است. بازی Resident Evil 6 تنها در ۲۴ ساعت ۴.۵ میلیون نسخه فروش داشت و در روزهای ابتدایی انتشار Resident Evil 5 نیز ۴ میلیون نسخه از این بازی به فروشگاه‌ها ارسال شد.

 

هرچند با عملکرد موفق Resident Evil 7 و رضایت اکثر بازیکنان از این ساخته جدید کپ‌کام، ناشر بازی امیدوار است تا پایان سال مالی جاری (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) این بازی به فروشی ۴ میلیون نسخه‌ای دست یابد.

 

همچنین کپ‌کام به تازگی تریلری برای اولین محتوای دانلودی بازی Resident Evil 7 با نام Banned Footage منتشر کرده و جزئیات این بسته الحاقی نیز امروز مشخص شد که از اینجا می‌توانید اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش عجیب ارزش سهام کپ‌کام در ژاپن پس از انتشار Resident Evil 7»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..