تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‎مشارکت آوای هنر سلامت در دو فیلم بخش مسابقه جشنواره فجر

به گزارشحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موسسه آوای هنر سلامت، این موسسه در راستای اهداف خود در ترویج فرهنگ سلامت و سبك زندگي سالم از فیلم های سوفی و دیوانه به کارگردانی مهدی کرم پور و فصل نرگس از نگار آذربایجانی حمایت کرده است و در تولید این آثار به ترتیب 15 و 10 درصد از سهم تولید را مشارکت کرده است. 

‎به گفته دکتر ابراهیم داروغه زاده مدیرعامل موسسه اوای هنر سلامت، این موسسه در زمان اکران عمومی این آثار نیز از انها حمایت جدی خواهد داشت. 

‎سوفي و ديوانه به سلامت روان و اميد پرداخته و فصل نرگس نیز نگاهی اجتماعی دارد. 

«سوفی و دیوانه» عنوان پنجمین فیلم مهدی کرم پور پس از عاشقانه «پل چوبی» است که در شهریور ماه سال جاری جلوی دوربین رفت و در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

‎در این فیلم بازیگرانی چون امیر جعفری، به آفرید غفاریان، الهه حصاری، سیامک صفری، سعید امیرسلیمانی و محمدرضا شریفی نیا به ایفای نقش پرداخته اند.

‎فیلم سینمایی «فصل نرگس» دومین ساخته نگار آذربایجانی است که در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. این اثر  که درامی اجتماعی است با نگاهی انسان دوستانه، قصه ای امیدبخش را روایت می کند.

در این فیلم بازیگرانی چون پژمان بازغی ، ریما رامین فر ، یکتا ناصر ، امیر آقایی در نقش رضا فرجام، شایسته ایرانی ، محمدرضا هدایتی ، سام نوری ، صالح میرزاآقایی ، گوهر خیراندیش ، شیرین اسماعیلی ، شبنم گودرزی به ایفای نقش پرداخته اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‎مشارکت آوای هنر سلامت در دو فیلم بخش مسابقه جشنواره فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..