تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




P10 Lite هوآوی در Geekbench آشکار شد

در وب‌سایت بنچمارک Geekbench اطلاعات محصولات آینده کمپانی‌های متعددی منتشر می‌شود و حال به تازگی نوبت پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت هوآوی رسیده که به تازگی P10 Lite در این پایگاه آشکار شد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

در Geekbench این اسمارت‌فون به عنوان شماره مدل WAS-LX1A ذکر شده و در مشخصات بایستی به پردازنده کایرین ۶۵۵ با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتزی، حافظه رم ۴ گیگابایتی، سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا و برخی دیگر اشاره داشت.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از این وب‌سایت نمی‌توان کسب کرد و تنها باید تا اواخر ماه فوریه به انتظار نشست. احتمالا طی MWC 2017 هوآوی پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود را معرفی می‌کند و به شایعات همیشگی پایان خواهد داد.

شایان ذکر بوده که نمی‌توان WAS-LX1A را به طور حتم P10 Lite دانست و این تنها پیش‌بینی بیش نیست.

geeky-gadgets

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «P10 Lite هوآوی در Geekbench آشکار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..