تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط عالمیان و بازگشت شهسواری به رنکینگ جهانی تنیس روی میز

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس رو ی میز در سال جاری میلادی منتشر شد. بر اساس رنکینگ منتشر شده در بخش مردان نیما عالمیان با یک پله سقوط در در رده ۱۳۲ قرار گرفت. این در حالی است دیگر بازیکنان ایران در بخش مردان صعود داشته اند.

بر این اساس نوشاد عالمیان همچون ماه گذشته در رده ۸۱ قرار دار. افشین نوروزی با ۸ پله صعود در ده ۲۲۴ قرار گرفت. محمد رضا اخلاق پسند و میدیا لطف الله نسبی به ترتیب با ۱۳ و ۱۶ پله صعود در رده های ۲۸۲ و ۳۳۵ ایستادند. همچنین در رنکینگ جدید منتشر شده امین میرالماسی صاحب جایگاه ۴۱۴ شده است. این بازیکن ۲۶ پله صعود داشته است. امین احمدیان با ۳۱ پله صعود در  رده ۴۶۷ قرار گرفت و سروش امیری نیا و امیرحسین هدایی نیز به تریبصاحب جایگاه های ۴۸۳ و ۴۹۸ شده اند.

در بخش بانوان رنکینگ جهانی نیز ندا شهسواری و مریم صامت مجددا به رنکینگ بازگشته و صاحب جایگاه های ۲۴۶ و ۳۲۸ شده اند. فاطمه جمالی فر در این رده بندی با ۱۰۲ پله صعود در جایگاه ۵۰۲ ایستاد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط عالمیان و بازگشت شهسواری به رنکینگ جهانی تنیس روی میز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..