تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزان فروش کنسول NES Classic به ۱/۵ میلیون دستگاه رسید - نینتندو تولید کنسول را افزایش می‌دهد

میزان فروش کنسول NES Classic به ۱/۵ میلیون دستگاه رسید - نینتندو تولید کنسول را افزایش می‌دهد

کمپانی نینتندو چند روز پیش یک جلسه توجیهی را در بین تیم مدیریتی خود برگزار کرد و ضمن اشاره مجدد به جزئیات بودجه خود - که روز گذشته منتشر شده بود - اعلام کرد که کنسول خانگی و خاطره‌انگیز NES Classic با موفقیتی بسیار عالی در زمینه فروش رو‌به‌رو شده است؛ به گونه‌ای که پیدا کردن آن در فروشگاه‌ها، هم‌اکنون یکی از سخت‌ترین کارهای ممکن است! با تک‌شات و جزئیات این خبر در ادامه همراه شوید.

 

NES Classic یک کنسول بازی کوچک و جذاب است که مدتی پیش به همراه ۳۰ بازی NES روانه بازار شد. جدیدترین اخبار منتشر شده حاکی از آن هستند که این کنسول توانسته در سطح جهان، چیزی حدود ۱/۵ میلیون دستگاه فروش داشته باشد. جالب است بدانید که مردم هنوز خواستار تهیه این کنسول هستند و به همین دلیل به نینتندو گلایه کرده‌اند که چرا این کنسول در فروشگاه‌ها کمیاب شده است. نینتندو اما ضمن خوشحالی از این موضوع، در جلسه توجیهی‌اش علت این اتفاق را این‌گونه اعلام کرد:

در نوامبر سال گذشته، ما کنسول خانگی نوستالژیک NES را مجددا به بازار برگرداندیم و توانستیم تمامی نسخه‌هایی که تولید کرده بودیم را به فروشگاه‌ها بفرستیم. از شرکای خرده‌فروشی و نیز مصرف‌کنندگان‌مان به خاطر ناراحتی‌شان به علت کمبود موجودی این کنسول، صمیمانه عذر خواهی می‌کنیم. [علت دیر تولید شدن تعداد بیشتری از این کنسول، این است که] برخی از بخش‌های کنسول برای ساخته‌ و پرداخته شدن، نیازمند صرف زمان است، اما با این حال، ما هم‌اکنون به سختی تلاش می‌کنیم تا میزان تولید NES Classic را افزایش دهیم.

 

دیدگاه‌های خود را با تک‌شات در میان بگذارید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزان فروش کنسول NES Classic به ۱/۵ میلیون دستگاه رسید - نینتندو تولید کنسول را افزایش می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..