تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط تولید پژو 2008 تا چند روز آینده راه اندازی می شود

خط تولید پژو 2008 تا چند روز آینده راه اندازی می شود

با انجام‌ تست‌های راه‌اندازی سرد خط بدنه پژو 2008 ، خط تولید این خودرو آماده راه‌اندازی و انجام تست‌های گرم شد. در ادامه با تک شات همراه باشید.

ایمان احتشام، معاون خودرویی شرکت تام ایران خودرو، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد که ایران خودرو در حال تنظیمات نهایی است تا تولید گرم نیز با حضور کارشناسان تام و ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) انجام شود.

وی در ادامه گفت که شرکت تام پروژه خط بدنه پژو 2008 را در یک مناقصه بین‌المللی که با حضور برخی شرکت‌های چینی و اروپایی برگزار شد، برنده شد.

احتشام افزود:

تمامی مراحل فرآیند، طراحی چیدمان خط، جیگ و فیکسچر و سیستم‌های انتقال که عمده تجهیزات خط تولید محسوب می‌شود، از سوی کارشناسان ایرانی به انجام رسیده است. امیدواریم که بقیه کارهای خط تولید و راه‌اندازی نهایی، طی روزهای آینده و در بهمن ‌ماه به انجام برسد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط تولید پژو 2008 تا چند روز آینده راه اندازی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..