تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران 3000متر مربع بیلبورد در سطح شهر مشهد در دهه فجر

اکران 3000متر مربع بیلبورد در سطح شهر مشهد در دهه فجربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی ابراهیمی  با اشاره به فضاسازی شهر همزمان با ایام دهه فجر، گفت: شعار امسال «انقلاب مردمی، مردم انقلابی» است که بر اساس این شعار لوگوی و طرح‌های خاصی انتخاب شده است.

وی ادامه داد:  این لوگو و طرح خاص در ساختار همه‌ی بیلبوردها دیده می‌شود؛ در خصوص انقلاب مردمی بیشتر از تصاویر حضور اقشار مختلف مردمی در صحنه انقلاب طی این سال‌ها استفاده شده است و طرح های زیادی نیز با محوریت موضوع مردم انقلابی در شهر اکران شده است.

وی  افزود: بخشی از این بیلبوردها برای اولین بار به صورت سه بعدی اکران خواهند شد؛ 38سال حماسه حضور مردم، 38سال اقتدار و امنیت با طرح ناو جماران، رسم تصویر مردم در راهپیمایی‌ها و ..‌. از جمله موضوعات این بیلبوردها هستند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با بیان اینکه تصویر 14 تن از شهدای انقلاب مشهد در قاب‌های سطح شهر اکران می‌شود؛ عنوان کرد: با توجه به محدودیت قاب‌ها این تصاویر انتخاب شدند و الا می‌توانستیم تصاویر بیشتری از شهدای انقلاب مشهد را اکران کنیم.

انتهای پیام//ف.ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران 3000متر مربع بیلبورد در سطح شهر مشهد در دهه فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..