تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن آرامش بخش کانون خانواده است

ساعت: 11:29 منتشر شده در مورخ: 1395/11/13 شناسه خبر: 1024047

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین گفت: زن کانون آرامش‌بخش، چشمه جوشان محبت و محور تحکیم خانواده محسوب می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مشاوران امور بانوان در دستگاه‌ های اجرایی استان، با بیان این‌ که باید جایگاه انسان را از نگاه دینی شناخت، تصریح کرد: نباید برای شناخت انسان به سراغ مکاتب دیگر برویم، چرا که خداوند ویژگی‌های انسان متعالی را به ما معرفی کرده است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین با بیان اینکه زن کانون آرامش‌بخش، چشمه جوشان محبت و محور تحکیم خانواده محسوب می‌شود، اظهار کرد: رسالت بانوان در راستای آن چیزی که خداوند برای آن‌ها مقرر کرده است، باید شناسایی و در جامعه تشریح شود.

امام جمعه قزوین با تأکید بر این‌که نقش اجتماعی زنان در جامعه از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: بانوان جامعه ما باید الگو پذیری خود را از حضرت زهرا (س) بگیرند و در راستای ترویج این فرهنگ تلاش کنند.

وی به نقش زنان و همسران در تربیت فرزند اشاره کرد و افزود: مادران افزون بر نقش تربیتی فرزندان، با آرامش بخشیدن به خانواده نقش بسزایی در تحکیم پایه های زندگی و کانون خانواده دارند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن آرامش بخش کانون خانواده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..