تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : یک میلیون و ۷۸۰ هزار ایرانی خون اهدا کردند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر بشیر حاجی بیگی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه ۹۵، دو میلیون و ۲۲۱ هزار و ۵۶۳ نفر جهت اهدای خون به مراکز انتقال خون سراسر کشور مراجعه کرده اند که از این تعداد یک میلیون و ۷۸۰ هزار و ۵۸۴ نفر موفق به اهدای خون شده اند که در استان‌های تهران، فارس و خراسان رضوی بیش ازین میزان اهدای خون را داشته‌ایم.

مدیرکل روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران ادامه داد: اهدای خون در کشور  نسبت به ۱۰ ماهه مشابه سال گذشته ۱.۶۶ درصد رشد داشته است.

وی همچنین از توزیع بیش از ۳ میلیون واحد خون و فرآورده های آن به مراکز درمانی و بیمارستانی کشور خبر داد و گفت: طی ۱۰ ماه گذشته ۳ میلیون و ۹۰ هزار و ۸۲۴ واحد خون و فرآورده های آن شامل گلبول قرمز فشرده شده، پلاکت و پلاسما در مراکز درمانی و بیمارستانی کشور توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به ۱ درصد زیاد شدن داشته است.

حاجی بیگی گفت: طی ۱۰ ماه سال جاری بانوان استان‌های لرستان، مرکزی و سیستان و بلوچستان بالاترین میزان شاخص اهدای خون بانوان را در کشور داشته اند.

وی افزود: شاخص اهدای خون مستمر در استان سمنان نزدیک ۷۱.۵ درصد است و بعد از استان سمنان شاخص اهدای خون مستمر در استان‌های کردستان ۶۷ درصد و سیستان و بلوچستان ۶۲ درصد است.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : این نشانه ها از بیماری کلیوی خبر می دهند!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : یک میلیون و ۷۸۰ هزار ایرانی خون اهدا کردند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..