تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشاگری یک استقلالی درباره چک اسپانسر که برای سه بازیکن بود!

افشاگری یک استقلالی درباره چک اسپانسر که برای سه بازیکن بود!

ورزش > لیگ برتر - عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید برخلاف شایعات مقصر محرومیت باشگاهش نیست.

روزنامه خبرورزشی نوشت: مسعود معینی همان عضو هیأت‌مدیره استقلال است که برخی از مدیران و معاونان این تیم او را مقصر محرومیت استقلال می‌دانند. منتقدان می‌گویند اگر او چک یک میلیاردی را امضا می‌کرد طلب شیحی پرداخت می‌شد و هیچ کدام از این اتفاقات نمی‌افتاد.ديروز با او تماس گرفتيم تا در اين‌باره از خودش دفاع كند. اين تماس باعث شد از يك اتفاق ناخوشايند باخبر شويم، تصادف شديد معيني كه خودش چنين توضيح داد: «اتفاق بدي بود. باور كنيد شانس آوردم زنده ماندم. خدا به من رحم كرد. از شمال در حال بازگشت به تهران بودم، حوالي تونل كندوان خوابم برد و لحظه‌اي چشم باز كردم كه با سرعت زياد به گاردريل  خوردم، ماشين چپ كرده بود اگر لطف و عنايت خداوند نبود ته دره بودم.»

از معيني درباره چك يك ميلياردي پرسيديم و او گفت: «چرا من مقصر باشم؟ من كار غيرقانوني نكردم و متأسفانه مرا روبه‌روي هواداران گذاشتند. الان همه مي‌آيند و مي‌گويند چرا چك را امضا نكردي. اگر امضا مي‌كردي پول را پرداخت مي‌كرديم اما اين درست نيست. آن چك فقط براي چند بازيكن بود و در جلسه هيأت‌مديره استقلال من اين موضوع را گفتم. چك براي رحمتي، حيدري و يعقوب كريمي بود، اسپانسر براي اين سه بازيكن به صورت شخصي چك صادر كرده بود و اين مسئله از نظر قانوني مشكل داشت. اگر من امضا مي‌كردم بايد بابت كار غيرقانوني‌ام جواب مي‌دادم. من گفتم چرا بايد از اين چك 600 ميليون تومان به خسرو حيدري، 200 ميليون تومان به مهدي رحمتي و 150 ميليون تومان به يعقوب كريمي بدهيم و بقيه چه مي‌شوند؟ هواداران بايد بدانند حقيقت چيست.

41503




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشاگری یک استقلالی درباره چک اسپانسر که برای سه بازیکن بود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..