تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تابش: ترسی در سپاهان وجود ندارد

کد خبر: ۴۷۲۵۶۷

۳۹۰  بازدید

قائم مقام باشگاه سپاهان معتقد است که در سپاهان ترسی برای جذب بازیکن خارجی وجود ندارد.

خبرگزاری ایسنا: مسعود تابش در خصوص وضعیت داوری اظهار کرد: ما نمی‌گوییم که اشتباهات داوری از عمد است، اما امتیاز زیادی از ما گرفته شده و اشتباهات داوری بیش از حد شده است. در اکثر بازی‌ها وضعیت داوری خوب نیست و نه تنها سپاهان بلکه تیم‌های دیگر نیز متضرر شده‌اند.

وی با بیان اینکه نمی‌گوییم این اشتباهات با غرض و با برنامه است، افزود: تنها خواهش ما این است داوران با دقت بیشتری سوت بزنند. داوران جوان و تحصیلکرده‌ای داریم، اما داوران ما شرایط خوبی ندارند و امیدواریم اشتباهاتشان کمتر شود.

تابش در واکنش به این صحبت که تیم سپاهان خواهان جذب یک بازیکن خارجی بود، گفت: زیاد این قضیه جدی نبود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌آید با توجه به تجربه ناموفق سپاهان در جذب بازیکن خارجی گویا دیگر این تیم از جذب بازیکن خارجی می‌ترسد، گفت: ما هیچ ترسی نداریم و تنها درصدد تقویت تیم هستیم. البته باید بگویم که از دروازه بان خارجی تیم یعنی اولیویرا رضایت داریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تابش: ترسی در سپاهان وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..