تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا قالیباف در شورای شهر گزارش پلاسکو را ارائه نکرد؟

چرا قالیباف در شورای شهر گزارش پلاسکو را ارائه نکرد؟

جامعه > شهری - ایسنا نوشت: معاون برنامه ریزی شهرداری تهران به شائبات عدم حضور قالیباف در جلسه شورای شهر به منظور پاسخگویی به ابهامات پلاسکو پاسخ داد.

ناصر امانی، در پاسخ به برخی انتقادات اعضای شورای شهر مبنی بر اینکه چرا شهردار تهران برای ارائه گزارش پلاسکو در صحن شورای شهر آماده نشده است گفت: دعوت از شهرداری باید کتبا از طرف رئیس شورای شهر انجام شود که تاکنون این مهم محقق نشده است.

وی با بیان اینکه براساس قوانین، شهردار تنها در هنگام ارائه لایحه بودجه سالانه و همچنین در راستای پاسخ گویی به سوالات اعضا الزاما باید در جلسه حضور داشته باشد، گفت: از هفته گذشته برخی اعضای شورای شهر به صورت شفاهی درخواست‌هایی مبنی بر حضور شهردار تهران و ارائه گزارش پلاسکو داشتند اما هنوز دعوتی رسمی از سوی هیات رئیسه شورای شهر برای حضور قالیباف وصول نشده است.

امانی با بیان اینکه شهردار تهران آماده است چه در جلسه یکشنبه و چه سه شنبه به شرطی که جلسه علنی باشد حاضر شود گفت: تا به امروز تنها یک دعوت رسمی از شهردار تهران آن هم برای حضور در جلسه معارفه اعضای کمیته پلاسکو در ریاست جمهوری انجام شده است.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا قالیباف در شورای شهر گزارش پلاسکو را ارائه نکرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..