تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در شرایط رکود بازار برپایی نمایشگاه به ضرر اصناف است

 در شرایط رکود بازار برپایی نمایشگاه به ضرر اصناف است

رکنااقتصادی به نقل از اتاق اصناف ایران : مجتبی صفایی   افزود: با توجه به رکود و پایین آمدن گردش سرمایه در بازار ، یک واحدصنفی به طور کلی فروش چندانی را در طول سال نداشته و تنها امید وی برای درآمد در ایام پایانی سال است که برگزاری نمایشگاههای بهاره این فرصت را از کسبه خواهد گرفت. .

وی تصریح کرد: در اکثر استان های کشور به دلیل اینکه مکانی مناسب و ایمن برای برگزاری نمایشگاه وجود ندارد و برای اجاره سالن برای برپایی نمایشگاه نیاز به هزینه سنگین است؛ به همین دلیل برایشان مقرون به صرفه نیست .

صفایی گفت: طرح جایگزینی که اصناف برای پایان سال در نظر دارند، ” فروش های فوق العاده” است و در استانها اختیار برپایی نمایشگاه با محوریت اتاق های اصناف و همکاری فرمانداری ها است.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران افزود: فروشگاه ها ، بازاریان و اصناف دارای پروانه کسب در طول سال مالیات و عوارض پرداخت می کنند و بیشترین برداشت آنها در ایام پایانی سال است که برگزاری این نمایشگاهها باعث کم شدن خرید از بازاریان و اصناف می شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل تصمیم بر این شده که برای حمایت از بازاریان و اصناف برپایی نمایشگاه منوط به تصمیم روسای اتاق های اصناف باشد.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در شرایط رکود بازار برپایی نمایشگاه به ضرر اصناف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..