تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزاحمت در فضاى سايبرى با هويت جعلى

رئيس پليس فتا استان خراسان رضوى خبر داد:

مزاحمت در فضاى سايبرى با هويت جعلى

رئیس پلیس فتا استان خراسان‌رضوى از شناسايى و دستگيرى عامل مزاحمت‌های دختر جوان در فضای سایبری توسط پلیس فتا استان خبر داد.

 به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، سرهنگ جهانشیری اظهار کرد: دختر جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا استان مراجعه و درخواست رسیدگی به شكوائیه خود راداشت. شاكیه در اظهارات اولیه خود بیان اینكه از طرف فردی ناشناس، مورد تهدید و آزارر روحی روانی قرار گرفته و دائماً تهدید به انتشار عكس و اطلاعات خصوصی و خانوادگی می شود.

 
وی ادامه‌داد: با توجه به اظهارات شاكیه رسیدگی به پرونده در دستور كار كارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت. كارشناسان طی اقداماتت فنی و پلیسی موفق به شناسایی ودستگیری متهم گریدند.


 
سرهنگ جهانشیری ادامه داد: متهمه كه عروس عموی شاكیه بود در مواجهه با ادله فنی ارتكاب بزه انتسابی را پذیرفت و با ندامت اعتراف كرد در پی حسادتی كه به موقعیت شاكیه داشتم با هویت جعلی اقدام به مزاحمت و تهدید وی نمودم و از كار خود بسیار پشیمان می باشم.


 
رئیس پلیس فتای خراسان رضوی گفت: شاكیه پس از شناسایی متهمی كه مدت‌ها وی را آزرده خاطر كرده بود به دلیل اینكه برادر وی نیز كه در نزاع دسته جمعی قاتل شناخته شده بود و در پای چوبه‌دار توسط اولیای دم بخشیده شده بود با چشیدن طعم بخشش، از متهم پرونده خود نیز گذشت كرد و پرونده جهت تكمیل فرایند قضایی به دادسرا اعزام شد.
 
سرهنگ جهانشیری با اشاره به اینكه فضای سایبر یكی از موقعیت‌هایی بسیار مناسب برای كسب علم و ارتقاء دانش می‌باشد از كاربران فضای سایبری درخواست كرد: با استفاده صحیح و مفید از فضای سایبری از خود نشان یك شهروند اخلاق مدار را به جا بگذاریم و بارعایت حریم خصوصی افراد این فرصت را به تهدید مبدل نسازیم.
 
اين مقام انتظامى در خاتمه خاطر‌نشان‌‌کرد: شهروندان می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الكترونیكی cyberpolice.ir بخشش ارتباطات مردمی هرگونه موارد مشکوک در خصوص کلاهبرداری‌ها و جرائم سایبری را گزارش کنند.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

110

این اخبار را از دست ندهید:

پلیس آگاهی از مردم خواست این قاتل تهرانی را شناسایی کنند + عکس

اقدام کثیف و باورنکردی مادری با دو دخترش

جوانی که مادرش و خواهرش را به سَبک داعش سربُرید! + عکس

بلاتکلیفی خانواده نگهبان پلاسکو/ جسد قاسم را هنوز تحویل نداده‌اند+ عکس

خدا کند دیگر هیچ پدری این بلایی که بر سر این دختر آمده است را نبیند! +عکس

شكايت از تازه عروس پس از بازگشت از ماه عسل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزاحمت در فضاى سايبرى با هويت جعلى»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..