تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل باز هم آمار فروش دقیق اپل واچ را ارایه نکرد

اپل باز هم آمار فروش دقیق اپل واچ را ارایه نکرد

شرکت اپل گزارش اولین سه ماهه مالی 2017 خود را منتشر کرده است که شامل تعطیلات سال نوی میلادی نیز می‌شود. این گزارش شامل اخبار خوبی درباره فروش بالای آیفون‌ها، درآمد مک و هم چنین اپل واچ می‌شود. با تک شات همراه باشید.

به نظر می‌رسد که اپل نیز سیاستی مشابه به آمازون را در پیش گرفته است، آمازون اغلب مدعی افزایش فروش محصولاتش می‌شود بدون اینکه هیچ گونه آماری مستندی درباره این فروش ارایه کند. تیم کوک مدیر عامل اپل نیز اکنون اعلام کرده که این شرکت موفق به رکورد زنی هم از لحاظ تعداد اپل واچ فروخته شده و از هم لحاظ درآمد حاصل از این فروش شده است، اما آمار دقیقی در این باره ارایه نکرده است.

به گفته تیم کوک، تقاضای خرید اپل واچ در فصل تعطیلات آن چنان بالا بوده ایت اپل نتوانسته از عهده تولید این میزان اپل واچ بر بیاید. علاوه بر این کوک مدعی است که در حوزه محصولات پوشیدنی، اپل واچ با اختلاف زیادی نسبت به رقبا، بیشترین میزان رضایت خدمات مشتریان را داراست.

با این حال کوک از ارایه آمار دقیق فروش اپل واچ امتناع کرد و از آنجایی که اپل آمار فروش اپل واچ را در دسته بندی "سایر محصولات" محسوب می‌کند، هیچ اطلاعاتی درباره میزان فروش این ساعت هوشمند تا به امروز در دست نیست. لازم به ذکر است درآمد اپل از بخش "سایر محصولات" که شامل اپل تی وی، اپل واچ، محصولات Beats، آیپد و تجهیزات جانبی (دانگل‌ها) می‌شود، امسال با کاهش 8 درصدی در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته، حدود 4 میلیارد دلار بوده است.

در هر حال، اگر اپل واچ به ادعای اپل تجارتی میلیارد دلاری باشد، عملکردی بسیار بهتر از سایر شرکت‌های فعال در عرصه محصولات پوشیدنی در مقطع فعلی داشته است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل باز هم آمار فروش دقیق اپل واچ را ارایه نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..