تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ انتشار نسخه ریمستر Final Fantasy 12 مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه ریمستر Final Fantasy 12 مشخص شد

کمپانی اسکوئر انیکس ناشر نسخه ریمستر Final Fantasy 12 تاریخ انتشار این بازی را اعلام کرد. بر این اساس نسخه ریمستر Final Fantasy 12 در تاریخ ۲۱ خرداد ماه سال آینده به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با تک‌شات همراه باشید.

 

نسخه بازسازی شده Final Fantasy XII: The Zodiac Age در مرداد ماه سال گذشته معرفی شد که در آن کیفیت بافت‌های محیط، میان پرده‌ها و مدل شخصیت‌ها به همراه جنبه‌های شنیداری بازی بهبود یافته است. بازیکنان می‌توانند بین صدای انگلیسی یا ژاپنی یکی را انتخاب کنند. این گزینه نیز وجود دارد که به جای موسیقی‌های بازنواخته شده برای این نسخه، موزیک‌های بازی اصلی را در برگزینید.

 

اسکوئر انیکس اعلام کرده در این نسخه قابلیت ذخیر سازی خودکار به Final Fantasy 12 اضافه شده و علاوه بر این مدت زمان بارگزاری و پردازش نیز در بازی کاهش یافته است.

 

Final Fantasy XII نخستین بار در سال ۲۰۰۶ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 2 منتشر شد که از نظر بسیاری از بازیکنان و منتقدین، بهترین نسخه از سری Final Fantasy است.

 

Final Fantasy XV جدیدترین بازی این مجموعه نیز پس از یک پروسه طولانی ۱۰ ساله، در آذر ماه سال جاری منتشر شد که توانست اکثر بازیکنان و مخاطبین را راضی کند. دانیال نوروزی در نقد و بررسی متنی و ویدیویی این بازی در تک‌شات می‌گوید:

 

وقتی به ابعاد صبر ده‌ ساله‌مان برای تجربه‌ی این بازی نگاه می‌کنیم، FF 15 به طور حتم آن چیزی نیست که حالا بخواهیم آن را یک شاهکار نام ببریم. تغییرات انبوه سبک و سیاق ژانر نقش آفرینی طی ده سال گذشته و از طرفی، دنبال کردن سلیقه‌ی گیمرهای متغیر و رو به رشد طی این سال‌ها توسط توسعه‌دهندگان بازی، باعث شده که حالا FF 15 روی لبه‌ی تیغ فن‌های قدیمی و مخاطبان جدید با ذائقه‌ی نو گیر کند. اگر نقش آفرینی باز و اگر فاینال فانتزی باز هستید، تجربه‌ی قسمت پانزدهم می‌تواند لذت‌بخش، درگیرکننده و جذاب باشد. گرافیک، صداگذاری، طراحی مراحل، جزئیات مبارزات و طراحی دشمنان در سطح قابل قبولی قرار دارند، ولی جز شخصیت اصلی بازی، انتظار ژرف‌گرایی در شخصیت‌های همراه و در کل، هر آنچه که در بازی وجود دارد، به نسبت نسخه‌های قبلی مجموعه نداشته باشید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ انتشار نسخه ریمستر Final Fantasy 12 مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..