تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی از اهداف دشمن تضعیف روحیه انقلابی در بین جوانان است

ساعت: 11:02 منتشر شده در مورخ: 1395/11/13 شناسه خبر: 1024014

سردار فرزندی مسوول دانشکده ارتباطات سپاه:دشمنان ما به دنبال این هستند که جوانان مارا با سرگرمی های کاذب مشغول کنند تا روحیه انقلابی در جوانان ما تقویت نشود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای البرز به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر یادواره شهدای روستاهای بخش مرکزی شهرستان البرزباسخنرانی سردار فرزندی مسوول دانشکده ارتباطات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور مسوولین شهرستان البرز و بسیجیان بخش مرکزی شهرستان البرز در شهرک کمال آباد برگزار شد .

سردار فرزندی گفت : به برکت خون شهدا انقلابی صورت گرفت که از همه لحاظ تمام عیار بود و با رهبری امام خمینی (ره) بود که با حکومت پیغمبر گونه این انقلاب را اداره و پیروز کردند.

سردار فرزندی افزود: مابا جانفشانی های شهدا به این مقام و قدرت در منطقه رسیدیم به جایی رسیدیم که انقلاب اسلامی را نه تنها در ایران بلکه در کشور های منطقه صادر کرده ایم که این نشان دهنده قدرت نرم انقلاب اسلامی می باشد.

مسوول دانشکده ارتباطات سپاه پاسداران گفت:جنگ جهانی سوم در حالی به ما تحمیل شد که فقط سه کشور به ما کمک می کردند ولی در مقابل ۴۰ کشور به طور مستقیم و غیر مستقیم به صدام کمک میکردند. کشور ما در آن سالها فقط از سی کشور اسیر داشت ، در حالی با صدام میجنگیدیم که کشور های حاشیه خلیج فارس امثال امارات و قطر هفتاد میلیارد به صدام کمک کردند. اندک کشور هایی که به ما کمک میکردند کشور سوریه بود. دولت سوریه جزو تنها کشوری بود که به ما کمک کرد .

سردار فرزندی تصریح کرد: ما در دوران غیبت حضرت مهدی (عج)وظیفه داریم به عنوان مسلمان این انقلاب را به سر تا سر جهان منتشر کنیم .

وی بیان کرد : دشمنان ما میخواهند در بین قومیت های ما اختلاف بیاندازند ، فرهنگ غربی را بر جامعه اسلامی ما تحمیل کنند ارزش های ما را بی ارزش کنند آنها به دنبال این هستند که جوانان مارا با سرگرمی های کاذب مشغول کنند تا روحیه انقلابی در جوانان ما تقویت نشود .
وی در پایان بیان کرد : خیلی ها بر این باورند که ما نباید در مسئله سوریه دخالت کنیم . حضرت آقا فرمودند : اگر پاسداران ما در سوریه با داعش نمیجنگید قطعا باید در همدان و کرمانشاه با دشمن میجنگیدیم.
دولت سوریه دولتی است که با افکار انقلابی و اندیشه اسلامی ما هم عقیده است .

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی از اهداف دشمن تضعیف روحیه انقلابی در بین جوانان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..