تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه های عمران شهری منجیل به بهره برداری رسیدند+تصاویر

ساعت: 10:51 منتشر شده در مورخ: 1395/11/13 شناسه خبر: 1024022

شهردار منجیل، گفت: پروژه های عمرانی شهر منجیل به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، سیدجواد علیپور در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری منجیل که صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید، اظهار کرد: پروژه آسفالت معابر سطح شهر منجیل از جمله این پروژه ها می باشد.

وی ادامه داد: در این پروژه ۱۴ هزار و ۹۸۳ متر با اعتباری بالغ بر ۳ میلیاردو ۶۹۰ میلیون ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری آسفالت شده است.

شهردار منجیل، اجرای پروژه موزائیک فرش و عابر پیاده سطح شهر را از دیگر پروژه های افتتاحی نام برد و گفت: اجرای این پروژه بالغ بر یک میلیارد و یکصد میلیون ریال از محل اعتبارات در آمدهای عمومی شهرداری منجیل هزینه در برداشته است.

علیپور، اجرای پروژه لوله گذاری و هدایت آبهای سطح شهر به طول سه هزار و ۵۰۵ متر و با صرف اعتبار دو میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال را از دیگر پروژه های افتتاحی مدیریت شهری منجیل عنوان کرد.

به گفته وی تمامی این پروژه ها از شهریور سال جاری آغاز و دهه فجر به مرحله بهره برداری رسیده اند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه های عمران شهری منجیل به بهره برداری رسیدند+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..