تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : آموزش دستشویی رفتن بچه ها، چگونه؟

سوال
به نام خدا.با سلام و تشکر بابت وقتی که می گذارید.دختر من ۲۲ ماهه است و از ۱۸ ماهگی وقتی میخواستم پوشکش را عوض کنم او را به دستشویی می بردم تا با جیش کردن آشنا شود و مراحل مختلفی را پشت سر گذاشت از جمله اینکه از پی پی اش می ترسید و با بازی و تشویش این ترس خداراشکر برطرف شد.سه هفته پیش وقتی پوشکش را عوض می کردم به او گفتم دوباره هروقت جیش داشتی به من بگو و با کمال تعجب دیدم بعد از آن دیگر در پوشکش پی پی نکرد ولی جیش را به ندرت می گویدمن دوست دارم او را از پوشک بگیرم اما مسائل مختلفی مرا مستاصل کرد در دستشویی زیاد می ماند و اصلا تابحال روی لگن ننشسته است و روی زمین جیش می کند و با عرض معذرت. یک ذره که پی پی می ریزد بلند می شود و میخواهد که بشورمش و حتما هنگام جیش کردنش باید در دستشویی تنها باشد و درراهم اکثرا می بندد و در دستشویی به همه چیز دست میزند حتی سر شیلنگ را به دهانش می زند(کلا همه چیز را دوست دارد بخورد) و گاهی الکی میگوید جیش دارم و میبرمش اما مدت طولانی آنجا می ماند و بازی می کند و شعر می خواند و اگر بخواهم بیرون بیاورمش گریه می کند مگر به وعده جایزه و شکلات باشد و هرچه هم با او با ملاطفت حرف میزند حالت طبیعی به خود می گیرد و میگوید باشه اما باز کار خودش را می کند…گاهی هم به خود دست می زندماشاءالله خیلی باهوش است و شیطون و کلامش هم کامل است تقریبا ممنونم.

حتما بخوانید :   زیباجو : بچه خوره یا مول، چیست؟

جواب
باسلام
دوست گرامی تمام مواردی که شما از ان شکات دارید جز رفتارهای بسیار طبیعی کودکان در جریان تربیت توالت است. تربیت توالت عمدتا جریانی بسیار زمان بر است و مدتها طول می کشد که فرزندتان به موفقیت کامل در این زمینه برسد.از طرف دیگر شما بسیار زود این اموزش را شروع کردید و عمدتا ۲۴-۲۶ ماهگی زمان نسبتا مناسبی برای این اموزش است پس با توجه به سن بسیار کم فرزندتان، باید رفتارهای توام با  بازیگوشی وی را تحمل کنید تا کم کم به موفقیت در این امر برسد.

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : آموزش دستشویی رفتن بچه ها، چگونه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..