تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امضا تفاهم نامه دانشگاه امیرکبیر با سازمان مدیریت صنعتی

امضا تفاهم نامه دانشگاه امیرکبیر با سازمان مدیریت صنعتیبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در همایش ملی دانشجویی، کریمی رییس دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریتی دانشگاه امیرکبیر صنایع که صبح امروز در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، اظهار داشت: در این همایش سعی داریم متناسب با کیفیت و موقعیت دانشگاه امیرکبیر فضایی مناسب برای بحث و تبادل علمی میان دانشگاهیان و صنعت فراهم کنیم.
 
وی ادامه داد: انجمن‌ها بهترین شکل برای هم افزایی در دانشگاه‌ها هستند.
 
رییس دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریتی دانشگاه امیرکبیر بیان کرد: در حال حاضر شما دانشجویان لوکوموتیو جامعه هستید و در حال حاضر حدود یک دهه اقتصاد دانش بنیان جزو راهبردهای اصلی کشور است.
 
کریمی افزود: اين همايش با هدف ايجاد پويايی برای انجام فعاليت‌های علمی و پژوهشي و ارتقاي خودباوري و اعتماد به نفس در دانشجويان، ارائه و انتشار نتايج مطالعات و پژوهش هاي علمي دانشجويان در زمينه هاي مرتبط با مهندسي صنايع، تقويت ارتباط صنعت و دانشگاه و همچنين ايجاد زمينه تعامل موثر دانشجويان و بازار كار تدارك يافته است.
 
رییس دانشکده مهندسی صنایع و سیستم های مدیریتی دانشگاه امیرکبیر یادآورشد: مديريت و كنترل كيفيت، مديريت و كنترل پروژه، مديريت و برنامه ريزي استراتژيك، مديريت تكنولوژي و زيرساختهاي ساخت و توليد، مهندسي و تحليل سيستم ها، تحقيق و عمليات در روش هاي كمي، مهندسي صنايع و فناوري اطلاعات، مهندسي صنايع در توسعه صنعتي، مهندسي صنايع در خدمات، مهندسي صنايع و كارآفريني و مهندسي صنايع و اقتصاد مقاومتي از مهم ترين محورهاي اين همايش ملي به شمار مي آيد.
 
گفتنی است در این همایش  تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان مدیریت صنعتی و همکاری‌های ملی و پژوهشی دانشگاه امیرکبیر به امضا رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امضا تفاهم نامه دانشگاه امیرکبیر با سازمان مدیریت صنعتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..