تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال نوازندگی زن بی حجاب در رستورانی در ریاض عربستان! عکس

نوازندگی یک زن بی حجاب در رستورانی در ریاض عربستان با انتقاد کاربران فضای مجازی این کشور همراه شده است.

نوازندگی یک زن در رستوانی در ریاض

مسئولان سعودی یک رستوران در ریاض برای جذب مشتری بیشتر در مراسم افتتاحیه، از یک دختر بی حجاب برای نواختن ویولن استفاده کردند. اقدامی که باعث واکنش تند برخی از کاربران شده است.

علیرغم فشارهای حاکم بر جامعه سعودی، یک رستوران در ریاض با حضور زنان و مردان افتتاح شد و دختر جوان بی حجابی، نوازندگی این مراسم را برعهده داشت.


نوازندگی زن بی حجاب در رستورانی در ریاض

نوازندگی زن بی حجاب در رستورانی در ریاض

 

در همین راستا؛ ” ابواحمد القرنی” روزنامه نگار، ضمن انتقاد از فشارهای دینی در ریاض، تصویری از دختر بی حجابی که در افتتاحیه این رستوران ویولن نواخت منتشر کرد.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال نوازندگی زن بی حجاب در رستورانی در ریاض عربستان! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..