تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برف این‌گونه جاده چالوس را سفید پوش کرد/ عکس

جامعه > پلیس - پلیس راه راهور ناجا آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین. بارش برف طی روزهای اخیر موجب مسدود شدن چندباره جاده‌های شمالی و جنوب غربی کشور شد. با این حال براساس اعلام پلیس راهور، استان هاي آذربايجان غربي ،چهارمحال و بختياري، گيلان و اردبيل (اكثر محورها) و آذربايجان شرقي ( محور هشترود _ زنجان) اصفهان ( محور اصفهان _ سميرم ) خراسان رضوي (محور درگز) و ارتفاعات محور كرج - چالوس دارای هوای برفی و بارانی است.

همچنین در استان گيلان و در محور اسالم به خلخال كولاك شديد وجود دارد و تردد تنها با زنجير چرخ  امكان پذير است. محور نورآباد-نهاوند نیز صبح امروز بازگشايي شد.

تصویر زیر مربوط به بارش برف سنگین در جاده چالوس است.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برف این‌گونه جاده چالوس را سفید پوش کرد/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..