تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار جان‌باختگان آتش‌نشانی در آمریکا

در ژوئن سال 2016 یک سایت آمریکایی با تحقیقات و آمار و ارقامی که پس از اتمام هر حادثه ثبت می‌شود، آمار مأموران آتش‌نشانی که در حادثه‌های آتش‌‌سوزی انبارها، خانه‌ها، جنگل‌ها و یا ریزش ساختمان جان باخته‌اند را منتشر کرد.

آتش‌نشانان در آمریکا یا استخدام هستند و شغل آنها آتش‌نشانی است و یا داوطلبانه در حادثه‌ها حضور می‌یابند درحالی‌که شغل اصلی آنها چیز دیگری است؛ عده دیگری از آتش‌نشانان آمریکا را افرادی تشکیل می‌دهند که ممکن است تمام وقت در خدمت باشند و یا به ازای حضور در هر حادثه حقوق دریافت کنند؛ این افراد در انواع حادثه‌ها نظیر آتش‌سوزی انبارها، آتش‌سوزی جنگل‌ها، ریزش پل و یا سقوط ساختمان شرکت می‌کنند.

آمار منتشرشده علاوه بر نشان دادن شمار مأموران آتش‌نشانی جان‌باخته از هر سه گروهی که نام برده شد، این مسئله را تفهیم می‌کند که کشور آمریکا علاوه بر اینکه سالانه دچار حوادث آتش‌سوزی بسیاری می‌شود، آتش‌نشانان زیادی هم در عملیات اطفای حریق این حوادث جان‌شان را از دست می‌دهند.

آتش‌سوزی‌ها در آمریکا اکثرا در انبارها و جنگل‌ها رخ می‌دهد و به علت مجهز نبودن انبارها به سیستم هشداردهنده و اطفای حریق، جان بسیاری را می‌گیرد.

جدا از تعداد مأمورانی که برای حفاظت از جان و مال مردم خود را به آتش می‌زنند، در هر عملیات تعداد زیادی مصدوم و در بیمارستان بستری می‌شوند.

آمار یک سایت رسمی می‌گوید: در حادثه 11 سپتامبر سال 2011 مجموعا 443 آتش‌نشان که 365 نفر آنها ثابت و استخدام دولتی بودند، جانشان را از دست دادند.

با وجود اینکه هر ساله تعداد زیادی حادثه آتش‌سوزی رخ می‌دهد و آتش‌نشانان بی‌گناهی جانشان را از دست می‌دهند، هنوز تدابیر درستی برای کاهش دادن این‌گونه حوادث و مجهز کردن انبارها و ساختمان‌ها به سیستم اطفای حریق نشده است.

جدول زیر آمار مأموران آتش‌نشانی جان‌باخته آمریکا را از سال 2000 تا پایان 2015 نشان می‌دهد؛ این جدول در ژانویه 2016 منتشر شده است.

ردیف اول تعداد کل جان‌باختگان آتش‌نشان است، ردیف دوم تعداد آتش‌نشانانی که ثابت هستند و آتش‌نشانی حرفه و شغل آنان است،‌ ردیف سوم آمار جان‌باختگان آتش‌نشانان داوطلب است و ردیف آخر نیز شامل گروهی می‌شود که ممکن است تمام وقت در خدمت باشند و یا به ازای حضور در هر حادثه حقوق دریافت کنند؛ این افراد در انواع حادثه‌ها نظیر آتش‌سوزی انبارها، آتش‌سوزی جنگل‌ها، ریزش پل و یا سقوط ساختمان شرکت می‌کنند.

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار جان‌باختگان آتش‌نشانی در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..