تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد آلمانی ها از حضور دژاگه در ولفسبورگ

به گزارش افکارنیوز،

اشکان دژاگه که بین سال‌های 2007 تا 2012 عضو تیم فوتبال ولفسبورگ بود و با این تیم قهرمانی در بوندس‌لیگای آلمان را تجربه کرد، دوشنبه شب به طور قرضی تا پایان فصل جاری با قابلیت تمدید قراردادش برای یک سال دیکر به این تیم آلمانی پیوست.

خبرگزاری آلمان (DPA) با تیتری با عنوان «انتقال غیرضروری» در انتقاد از این خرید ولفسبورگ نوشت: «باورم نمی‌شود به ولفسبورگ بازگشتم»، این جمله‌ای بود که اشکان دژاگه دیروز (سه‌شنبه) در مراسم معارفه‌اش به هواداران و رسانه‌ها زد که خود به نوعی نشان دهنده عملی شدن عجیب و غریب‌ترین انتقال بوندس‌لیگا در پنجره زمستانی است.

حتی اولاف ربه، مدیر ورزشی تیم فوتبال ولفسبورگ هم از بازگشت هافبک پیشین ولفسبورگ که تجربه قهرمانی با این تیم در فصل 09-2008 بوندس‌لیگا را دارد، به عنوان انتقالی غیرمعمول یاد نکرد.

هافبک 30 ساله ولفسبورگ در قطر به دلیل محدودیت تیم فوتبال العربی دوحه در استفاده از بازیکنان خارجی‌اش، حدود یک سال می‌شود که بازی نکرده است. باشگاه ولفسبورگ با به خدمت گرفتن هافبک پیشین خود که در بین هواداران این تیم محبوب است، همه را غافلگیر کرد. والرین اسماعیل، سرمربی ولفسبورگ هم در تمجید از دژاگه گفت که اشکان از آن دست بازیکنانی است که ما به آن نیاز داشتیم.

ولفسبورگ پیش از دژاگه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 2017 چهار بازیکن را در مجموع در ازای 30 میلیون یورو به خدمت گرفته بود و این یعنی اینکه ولفسبورگ بیشتر از هر تیم دیگری در بوندس‌لیگا در این پنجره زمستانی روی جذب بازیکنان جدید سرمایه‌گذاری کرده است. خرید پنجم این تیم آلمانی به خصوص در نگاه اجمالی اول در زمینه پیشرفت ورزشی دژاگه، بحث‌برانگیز است.

آخرین بازی رسمی که اشکان دژاگه در قطر برای العربی انجام داد به ماه فوریه 2016 بازی می‌گردد. با پیراهن تیم ملی ایران هم آخرین باری که این بازیکن به میدان رفت به ماه نوامبر 2016 و تقابل با سوریه بازمی‌گردد. دژاگه در خصوص وضعیتش در تیم العربی گفت: در ماه اکتبر اوضاع متفاوت شد. سرمربی تیم تغییر کرد و شرایط برای من دشوار شد. به هر حال اکنون آماده بازی در بوندس‌لیگا هستم.

البته ولفسبورگ به نظر نمی‌رسد در این بین ضرر کند چون دژاگه به عنوان بازیکن آزاد تا پایان فصل جاری به این تیم پیوسته و بر اساس عملکرد فردی‌اش در این تیم دستمزد دریافت خواهد کرد. اگر هم هافبک ایرانی ولفسبورگ خودش را به اثبات برساند، قراردادش برای یک فصل دیگر تمدید خواهد شد. ربه، مدیر ورزشی ولفسبورگ می‌گوید: اشکان می‌تواند در این مقطع به کمک ما بیاید.

با وجود ملاحظات ورزشی، بیشتر هواداران ولفسبورگ از بازگشت دژاگه استقبال کرده‌اند و موافق این تغییر در تیم‌شان بوده‌اند. اشکان یکی از قهرمانان ولفسبورگ در قهرمانی این تیم در بوندس‌لیگا در سال 2009 بود، بازیکنی که هنوز هم در بین هواداران این تیم محبوب است. هافبک پیشین هرتابرلین بین سال‌های 2007 تا 2012 در ولفسبورگ عضویت داشت و پس از بازی برای فولام انگلیس سرانجام در سال 2014 برای ادامه بازی به قطر رفت.

در همان روزی که دژاگه 30 ساله به ولفسبورگ پیوست، این باشگاه تی‌شرت این بازیکن را با نوشته «اَش» که همان لقب دژاگه است را در فروشگاه‌های خود در ازای 10 یورو به فروش گذاشت. در همان جلسه تمرینی اول این بازیکن، هواداران این تیم هم استقبال گرمی از این بازیکن ایرانی کردند.

به هر حال برنامه نقل و انتقالات ولفسبورگ کامل شد و جوزپ برکالو که بازیکن مستعدی بود نیز به اشتوتگارت قرض داده شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد آلمانی ها از حضور دژاگه در ولفسبورگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..