تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بشار اسد و تصویری که پس از شایعه بیماری اش منتشر شد! + عکس

بشار اسد در سلامت کامل به سر می‌برد. این بیانیه گزارش‌ها درباره وضعیت جسمانی بشار اسد را «دروغ‌ها و خیالاتی» دانست که تنها برای بالا بردن روحیه مخالفان طرح می‌شود.

بشار اسد

 چند روز پس از پخش شایعاتی گسترده درباره سلامتی بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، خبرگزاری رسمی این کشور، سانا، تصاویری از اسد منتشر کرده است که او را در دیداری با صاحبان صنایع دمشق نشان می‌دهد.
تصویر تصویری از اسد که پس از شایعه بیماری اش منتشر شد

 گستره این شایعات به حدی بود که دولت سوریه روز جمعه رسما مشکل سلامتی بشار اسد را تکذیب کرد.

در بیانیه ریاست جمهوری سوریه آمده بود که بشار اسد در سلامت کامل به سر می‌برد. این بیانیه گزارش‌ها درباره وضعیت جسمانی بشار اسد را «دروغ‌ها و خیالاتی» دانست که تنها برای بالا بردن روحیه مخالفان طرح می‌شود.

ریاست جمهوری سوریه در بیانیه خود شایعات اخیر را با تحولات میدانی و سیاسی خلاف میل برخی نیروهای درگیر در سوریه مرتبط دانست.

به گزارش جام جم آنلاین

جام جم آنلاین

اخبار مرتبط:

بشار اسد و همه چیز درباره بیماری او! + عکس

پیشنهاد ویژه به همسر بشار اسد در قبال ترک سوریه! + عکس

تحصیل پسر بشار اسد در روسیه! + عکس

کاپشن بشار اسد هم خبرساز شد! + تصاویر

عیادت همسر بشار اسد از زخمی‌های جنگ سوریه! + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بشار اسد و تصویری که پس از شایعه بیماری اش منتشر شد! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..