تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقال مناطق آزاد به وزارت اقتصاد به تصویب نرسیده است

معاون وزیر اقتصاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سید حسین میرشجاعیان معون وزیر اقتصاد و دارائی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه هنوز انتقال مناطق آزاد به وزارت امور اقتصادی و دارایی به تصویب نرسیده است افزود: امیدواریم این امر محقق شود و همچنان منتظر تصویب نهایی آن هستیم.
لازم به ذکر است، یکی از نکات برجسته برنامه ششم توسعه، انتقال وظایف و اختیارات دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد به وزارت امور اقتصادی و دارایی با تصویب ماده 27 این برنامه بود.

طبق تبصره ماده 27 لایحه برنامه ششم توسعه، تمامی وظایف، اختیارات، ساختار و تشکیلات دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد با حفظ شخصیت حقوقی مستقل و ضوابط و مقررات مربوطه به وزارت امور اقتصادی و دارایی منتقل و وزیر مربوطه، مسئول اجرای قوانین حوزه مناطق آزاد تجاری_صنعتی و ویژه اقتصادی می شود.

گفتنی است، در این سه دهه که از عمر مناطق آزاد در ایران می‌گذرد، نه تنها این مناطق با پیش شرط وجود زیرساخت مورد نیاز به منظور جذب سرمایه‌گذاری خارجی و افزایش تولید و صادرات ایجاد نشده‌اند، بلکه به طور کلی با اهداف رشد محلی تاسیس شده‌اند که البته در این مورد هم توفیقات زیادی کسب نکرده و همچنین مشکلاتی را برای سرزمین اصلی پدید آورده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقال مناطق آزاد به وزارت اقتصاد به تصویب نرسیده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..