تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوپن باید پول پارلمان اروپا را بازگرداند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پارلمان اروپا می گوید مارین لوپن فردی را بعنوان دستیار خود در فاصلۀ سالهای 2010 تا 2016 برای کار در محل این پارلمان در بروکسل استخدام کرده در حالیکه این فرد برای جبهۀ ملی در فرانسه کار می‌کرده و هرگز در ساختمان پارلمان اروپا حاضر نشده است.

لوپن، رهبر حزب راست افراطی جبهۀ ملی فرانسه از بازگرداندن نزدیک به 340 هزار یورو یه پارلمان اروپا خودداری می‌کند. رهبر حزب راست فرانسه که نمایندۀ این حزب در پارلمان اروپاست مبلغ 298 هزار و 400 یورو از بودجۀ این پارلمان را بعنوان حقوق به دستیار خود پرداخت کرده است.

وی همچنین مبلغ 41 هزار یورو به محافظ شخصی خود پرداخت کرده و وی را بعنوان دستیار به این پارلمان معرفی کرده است.

رهبر حزب جبهۀ ملی فرانسه با وجود اینکه تا روز سی و یکم ژانویه برای بازگردان این پول به پارلمان اروپا فرصت داشت، با غیرقانونی دانستن تصمیم این پارلمان، تاکید کرده است این پول را به مرجع قانونگذاری اتحادیۀ اروپا برنمی گرداند.

سال گذشته نیز ژان ماری لوپن به دلیل پرداخت 320 هزار یورو از بودجۀ نمایندگی پارلمان اروپا به 20 نفر از افراد حزب جبهۀ ملی بعنوان دستیار خود با اخطار از سوی این پارلمان روبرو شده بود. به دلیل عدم بازپرداخت این مبلغ از سوی ژآن ماری لوپن، پارلمان اروپا از روز اول ژانویۀ 2016، حقوق نمایندگی رهبر سابق حزب جبهۀ ملی فرانسه را کاهش داده و مزایای وی مانند هزینه های اقامت را قطع کرده است.

چنانچه مارین لوپن مبلغ 300 هزار یورو را به پارلمان اروپا بازنگرداند، پارلمان اروپا از روز اول فوریه 2017 حقوق نمایندگی وی را 50 درصد کاهش خواهد داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوپن باید پول پارلمان اروپا را بازگرداند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..