تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تایید شد؛ سامسونگ در کنگره جهانی موبایل از تبلت گلکسی تب اس 3 رونمایی می‌کند

تایید شد؛ سامسونگ در کنگره جهانی موبایل از تبلت گلکسی تب اس 3 رونمایی می‌کند

متاسفانه امسال شاهد رونمایی از پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ موسوم به گلکسی اس 8 در MWC 2017 که در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می شود، نخواهیم بود، اما این بدین معنی نیست که این شرکت کره ای، محصولی برای معرفی به علاقه‌مندان خود در چنته نخواهد داشت؛ بلکه بر عکس قصد دارد تا تمرکز خود را امسال بر روی تبلت های سری گلکسی تب خود معطوف کند. با تک شات همراه باشید.

تبلتی که تا به امروز، شایعات زیادی در خصوص رونمایی از آن در این رویداد بزرگ دنیای فناوری منتشر شده و روز گذشته نیز توانست چراغ سبز سازمان FCC را برای ورود به بازار کسب کند. حال امروز سامسونگ، تیزری را برای رونمایی از محصولی جدید در MWC 2017 منتشر کرده است که به طور غیرمستقیم، معرفی گلکسی تب اس 3 در آن تایید شده است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، در این تیزر نامی از این تبلت برده نشده و تنها زمان کنفرانس مطبوعاتی این شرکت یعنی 26 فوریه در آن درج شده است که البته به عقیده بسیاری از کارشناسان، این محصول قطع به یقین، گلکسی تب اس 3 مورد انتظار خواهد بود که پیش‌تر زمزمه رونمایی از آن در کنفرانس IFA 2017 به گوش می رسید که البته این شایعات به واقعیت تبدیل نشدند و خبری از این تبلت نشد.

اما با توجه به تیزر جدید سامسونگ، به نظر می رسد که دیگر انتظار برای علاقه‌مندان به این برند کره ای و همچنین مجموعه تبلت های گلکسی تب به سر خواهد آمد و کمتر از یک ماه دیگر، این محصول هوشمند در این کنفرانس رونمایی خواهد شد.

و اما در خصوص مشخصات احتمالی این تبلت نیز می توان به مواردی همچون پردازنده اسنپدراگون 820 یا اگزینوس 7420، رم 4 گیگابایتی، صفحه نمایش 9.7 اینچی، سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا، پشتیبانی از سنسور اثر انگشت و درگاه USB نوع C اشاره کرد.

سامسونگ
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تایید شد؛ سامسونگ در کنگره جهانی موبایل از تبلت گلکسی تب اس 3 رونمایی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..