تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تونی هاک در حال کار بر روی یک بازی جدید بدون همکاری با اکتیویژن است

تونی هاک در حال کار بر روی یک بازی جدید بدون همکاری با اکتیویژن است

به تازگی تونی هاک، ستاره‌ی نام‌آشنای ورزش اسکیت، خبر از ساخت بازی جدیدی با حضور خود را داده که البته نکته‌ی قابل توجه، عدم همکاری وی با اکتیویژن مانند سابق بر سر سری Tony Hawk Pro Skater است. آیا این مسئله با خبرهای پیرامون ساخت بازی Skate 4 الکترونیک آرتز ارتباط دارد؟ با تک‌شات همراه باشید.

 

آخرین نسخه از سری بازی‌های تونی هاک با نام Tony Hawk Pro Skater 5 عرضه شد و نتوانست از نظر تجاری عملکرد خوبی از خود ارائه دهد و ما شاهد یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های سری بودیم. همین امر باعث شد تا برخی فکر کنند که دیگر یک بازی در سبک اسکیت نداشته باشیم.

 

اخیرا تونی هاک تایید کرد که آنها بر روی بازی جدیدی کار می‌کنند و ظاهرا کمپانی اکتیویژن دخالتی در این پروژه ندارد.

تونی هاک در طی یک مصاحبه با مجله Jenkem اینگونه بیان کرد که:

 

بازی از سوی اکتیویژن عرضه نخواهد شد. من بر روی برخی چیزها دارم کار می‌کنم اما واقعا زود است که بخواهم درباره آن حرف بزنم. من هنوز با هیچ ناشری قرارداد امضا نکرده‌ام اما برای آن هیجان دارم. من فکر می‌کنم باید با یک سری افراد کاربلد به طراحی بازی بپردازم، بنابر این باید چیزهای بیشتری در چندماه آینده بدانم.

 

پس مطابق تاییدیه هاک، مشخص شد که این بازی هر چه که هست، توسط اکتیویژن عرضه نخواهد شد. با اینکه هاک اشاره‌ای به هیچ جزئیات خاصی از بازی جدید نکرده، اما نزدیکی این موضوع به خبر تایید ضمنی ساخت بازی Skate 4 توسط مدیر بازاریابی کمپانی الکترونیک آرتز، این حدس و گمان را در پی دارد که شاید تونی هاک مسیر خود را تغییر داده و قصد دارد تا با کمک الکترونیک آرتز، بازی جدید و خلاقانه‌ای بر اساس ورزش مفرح اسکیت‌بورد بسازد. 

نظر شما در این مورد چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تونی هاک در حال کار بر روی یک بازی جدید بدون همکاری با اکتیویژن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..