تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : تخمدان پلی کیستیک، قاعدگی ندارم

سوال:

خانمی ۳۹ ساله هستم . فرزندی ۸ ساله دارم که بعداز ۵سال نازائی و با مصرف ۳۰ عدد قرص متفورمین باردار شدم . یک سال پیش بعد از ۳ سال درمان مجدد با مصرف ۳ دوره قرص ال دی و قطع آن بطور طبیعی باردار شدم که در هفته هفتم سقط شد . یک سال است که چندین دوره قرص لتروزول و آمپول هاش ام جی ، فوستیمون و هاش سی جی و دو دوره آی یو آی شدم که ناموفق بود . به گفته پزشکان تنبلی تخمدان و پلی کیستیک دارم . البته سونوی اخیر همه چیز طبیعی و زائده ای مشاهده نشد. دو ماهی است که درمان را کنار گذاشته ام ولی طبق معمول بدون مصرف دارو قاعدگی ندارم . لطفاً درمانی برای من تجویز کنید. 

جواب:

توصیه اکید می کنم به متخصص دانشگاهی طب سنتی فعال در زمینه زنان مراجعه کنید.

بسیاری از نازایی ها با یک دوره درمان اصولی طب سنتی که اغلب ساده هستند برطرف شده اند. مثل تعریق درمانی یا مصرف داروهای ساده مثل پنیرک یا بابونه.

بخصوص برای شما که نازا محسوب نمی شوید. و یک بارداری موفق داشته اید. درمان طب سنتی خیلی موفق خواهد بود. ان شا الله

از سایت انجمن علمی طب سنتی ایران می توانید آدرس درمانگاه های دانشگاهی طب ستی را دریافت کنید و مراجعه کنید.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : خبرهای بهداشتی و درمانی برای استان بوشهر از زبان وزیر بهداشت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : تخمدان پلی کیستیک، قاعدگی ندارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..