تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هت‌تریک رضاییان در نجات پرسپولیس/ سرباز رامین!

هت‌تریک رضاییان در نجات پرسپولیس/ سرباز رامین!

ورزش > لیگ برتر - بدون شک رامین رضاییان را باید ستاره بی‌چون و چرای پرسپولیس در بازی با صبای قم بدانیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بدون شك رامين رضاييان را بايد ستاره بي‌چون و چراي پرسپوليس در بازي با صباي قم بدانيم؛ بازيكني كه يك پنالتي گرفت و خودش گل كرد، يك گل ساخت و يك گل هم خريد تا براي صدرنشيني مقتدرانه پرسپوليس همه كار كرده باشد. در روزي كه سه ستاره اصلي پرسپوليس غايب بودند، رضاييان جور همه آنها را كشيد و حتي اواخر مسابقه شانس آن را داشت كه يك گل ديگر هم بزند! حالا شايد برانكو خوشحال باشد كه سماجت‌هاي اول فصل باشگاه براي حفظ اين بازيكن به بار نشسته و رضاييان از فهرست پرسپوليس خارج نشده است. او با شكيبايي‌اش توانست مزدش را از پرسپوليس ليگ شانزدهم بگيرد. رامين چه زماني كه نيمكت‌نشين بود و چه موقعي كه مثل همين بازي با صبا در پست غيرتخصصي به بازي گرفته شد، كوچك‌ترين اعتراضي انجام نداد. او در دقايقي كه به ميدان رفت همه تلاشش را كرد و بهترين نمايش ممكن را ارايه داد تا شايد برانكو را براي فيكس شدن در مسابقات مهم پيش رو برابر تراكتورسازي و استقلال و نيز ليگ قهرمانان آسيا متقاعد كند. در كنار همه اين‌ها، عملكرد رامين در قم يكي از ويژگي‌هاي كمتر ديده شده بازي او را هم به نمايش گذاشت كه به اثرگذاري در امور دفاعي مربوط مي‌شد.
پرسپوليس در بازي با صباي قم هم گل نخورد تا آمار عجيب و غريبش را كماكان حفظ كند و ارتقا ببخشد. اين تيم در حال حاضر طي 19بازي فقط 5گل دريافت كرده و در نيم‌فصل دوم هنوز هيچ رقيبي موفق به گشودن دروازه سرخپوشان نشده است! با اين وجود ممكن بود در نيمه اول بازي با صبا، اين سرخوشي براي سرخ‌ها از بين برود، چرا كه تيم حريف روی يك ضربه كرنر تا مرز گشودن دروازه پرسپوليس پيش رفت، اما رضاييان توپ را از روي خط بيرون كشيد. بازبيني تصاوير اين صحنه، به وضوح نشان مي‌دهد تعلل و اشتباه فردي بيرانوند و علي عليپور باعث به خطر افتادن دروازه قرمزها شده بود. عليپور در يارگيري بد عمل كرد و بيرانوند هم خروج ناموفقي داشت. با اين وجود حضور به موقع رامين رضاييان روي خط دروازه مانع از ثبت ششمين گل خورده سرخپوشان در ليگ شانزدهم شد.
در شرايطي كه عمدتا از توانايي‌هاي هجومي رامين رضاييان حرف زده مي‌شود، اما اين بازيكن تا به حال بارها ناجي دروازه تيمش شده است. او پارسال هم دو بار در دو بازي مهم از ورود توپ به دروازه جلوگيري كرد. ابتدا در مسابقه با تراكتورسازي و بعد در داربي معروف برگشت، رامين رضاييان دو بار توپ را از روي خط دروازه بيرون كشيد و مانع از گل خوردن تيمش شد. در بازي با استقلال توپي كه او به كمك لوكا ماريج برگشت داد، نقش زيادي در پيروزي پرگل و مقتدرانه پرسپوليس داشت.

256 43

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هت‌تریک رضاییان در نجات پرسپولیس/ سرباز رامین!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..