تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری کلاهبرداری که خود را مامور ارگانهای دولتی و نظامی معرفی می کرد

دستگیری کلاهبرداری که خود را مامور ارگانهای دولتی و نظامی معرفی می کرد

جامعه > حوادث - اعتماد نوشت:در مورخه ٢٨ آبان ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری ١٦٤ قائم به مامورین اعلام داشت که توسط فردی تحت عنوان مامور یکی از ارگان‌های دولتی، مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.

 با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع كلاهبرداري و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه يك تهران، پرونده جهت رسيدگي در اختيار پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
كارآگاهان پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ، در اقدامات پليسي خود موفق به شناسايي تعدادي از مالباختگاني شدند كه دقيقا در زمان انتشار آگهي فروش اموال خود در سايت ديوار و مراجعه شخصي به آنها تحت عنوان مامور ارگان‌هاي دولتي يا نظامي و با يك دستگاه خودرو ٢٠٦، مورد كلاهبرداري قرار گرفته بودند.

در تحقيقات از مالباختگان، كارآگاهان اطلاع پيدا كردند كه اين شخص در چندين نوبت از شماره تلفن همراه متعلق به خانمي به‌نام زهره.خ استفاده كرده است، زهره. خ پس از شناسايي در غرب تهران و انتقال به پايگاه يكم پليس آگاهي عنوان داشت كه اطلاعي از كلاهبرداري‌هاي صورت گرفته ندارد.
زهره. خ پس از اطلاع از موضوع كلاهبرداري‌هاي صورت گرفته و سوءاستفاده از تلفن همراهش، عنوان داشت: مدت كوتاهي با فردي به‌نام فرهاد. ش آشنا شدم، اين شخص از من درخواست ازدواج كرد و به اين ترفند اعتماد مرا جلب كرد و گوشي تلفن همراه، سيم كارت و كارت عابربانك مرا نيز در همين دوره سرقت كرد.
در ادامه تحقيقات و با به دست آمدن تصوير فرهاد.ش و شناسايي دقيق تصوير اين شخص از سوي شكات و مالباختگان، دستگيري وي در شرايطي در دستور كار كارآگاهان پايگاه يكم قرار گرفت كه همچنان هيچگونه نشاني مشخصي از اين شخص حتي از سوي خانم زهره. خ در اختيار كارآگاهان قرار نگرفته بود.
سرانجام با بهره‌گيري از تصاوير به دست آمده از متهم پرونده و اطلاعات موجود از سوابق مجرمين سابقه‌دار، كارآگاهان پايگاه يكم پليس آگاهي موفق به شناسايي يكي از مجرمين سابقه‌دار به‌نام ابوالقاسم. ش (٤٢ساله) با چندين فقره سابقه كيفري در زمينه شرارت، موادمخدر، سرقت اماكن و كلاهبرداري شدند. با شناسايي ابوالقاسم. ش به عنوان متهم پرونده، مخفيگاه وي در منطقه ميني‌سيتي شناسايي، كارآگاهان پايگاه يكم اين محل را تحت مراقبت‌هاي پليسي خود قرار داده و سرانجام با اطمينان از حضور متهم در مخفيگاهش، وي را دستگير و در بازرسي از مخفيگاهش موفق به كشف يك قبضه اسلحه كمري تقلبي، يك دستگاه بي‌سيم، يك رشته دستبند و... شدند.
سرهنگ كارآگاه كرم يوسف وند، رييس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: در ادامه رسيدگي به پرونده، متهم به ده‌ها فقره كلاهبرداري بدين شيوه و شگرد اعتراف كرد، همچنين شكات و مالباختگاني كه بدين شيوه و شگرد مورد كلاهبرداري قرار گرفته بودند نيز شناسايي و به پايگاه يكم پليس آگاهي دعوت شدند كه پس از مواجهه حضوري با متهم، صراحتا وي را مورد شناسايي قرار دادند.

302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری کلاهبرداری که خود را مامور ارگانهای دولتی و نظامی معرفی می کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..