تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت اتاق امن تزریق، مصرف موادمخدر را قانونی می‌کند/ واردات مواد به طور واقعی ممنوع شود

بیگدلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ساخت اتاق امن تزریق مصرف مخدر را قانونی می‌کند/ واردات مواد به طور واقعی ممنوع شوداحمد بیگدلی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: اگر هدف از ساخت اتاق امن تزریق کاهش استفاده از مواد است، با محقق شدن این امر، تنها مصرف موادمخدر را میان معتادان عادی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: شاید مصرف خیابانی معتادان موجب شود تا این افراد به دلیل ترس از حضور مأموران و مردم نتوانند مصرف مداوم داشته باشند، در حالی‌که وقتی اتاق امنی برایشان مهیا شود، آسودگی خیال شاید مصرف آن‌ها را افزایش دهد.

بیگدلی ادامه داد: تنها فایده اجرای این برنامه، جمع آوری معتادان از کف خیابان و پاک‌شدن شهر از وجود زشتی‌ها است اما هیچ تأثیری در اصل موضوع و کاهش مصرف نخواهد داشت، بنابراین با ایجاد چنین امکاناتی به جای فرهنگ‌سازی، تنها خودمان را گول می‌زنیم. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به طور جدی بخواهیم مصرف مواد را کاهش دهیم، باید در ابتدا دست مافیای این حوزه را کوتاه و پس از آن به طور کامل واردات را ریشه‌کن کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت اتاق امن تزریق، مصرف موادمخدر را قانونی می‌کند/ واردات مواد به طور واقعی ممنوع شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..