تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجم سابق آرسنال قید پرسپولیس را زد

ساعت 24- امانوئل آدبایور، مهاجم سابق آرسنال که به برانکو ایوانکوویچ برای حضور در پرسپولیس معرفی شده بود، امروز با عقد قراردادی به لیگ ترکیه پیوست.

مهاجم سابق آرسنال که سابقه بازی در تیم های مختلفی از لیگ برتر جزیره را در کارنامه خود دارد، امروز با عقد قراردادی به تیم "استانبول باشاک شهیر" در سوپرلیگ ترکیه پیوست.

این بازیکن پیش تر در تیم های تاتنهام، رئال مادرید، منچستر سیتی، موناکو و متز به میدان رفته است و سال گذشته را در تیم کریستال پالاس توپ زد.


هم‌چنین این بازیکن با توجه به نیاز پرسپولیس به اضافه کردن یک مهاجم هدف، به برانکو ایوانکوویچ معرفی شده بود، که به دلیل قیمت بالای او که 5 میلیارد بود، مورد قبول سرمربی سرخپوشان قرار نگرفت تا به کشور همسایه بپیوندد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجم سابق آرسنال قید پرسپولیس را زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..