تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیاست مهاجرتی «ترامپ» مردم آمریکا را روبروی هم قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نتایج آخرین نظرسنجی این خبرگزاری که در روز سه شنبه منتشر شد، نشان می دهد که مردم آمریکا بر سر دستور صادره از سوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور مبنی بر ممنوعیت موقت ورود پناهجویان و شهروندان هفت کشور مسلمان به آمریکا در دو قطب مخالف یکدیگر قرار گرفته اند و شمار حامیان این دستور اندکی بیش از مخالفان آن است.

این نظرسنجی که در روزهای سی اُم و سی و یکم ژانویه (دهم و یازدهم بهمن ماه) انجام شد، نشان داد که ۴۹ درصد از بزرگسالان آمریکا «قاطعانه» یا «تاحدی» با دستور ترامپ موافق هستند؛ در حالیکه ۴۱ درصد «قاطعانه» یا «تا حدی» با این دستور مخالفند و ده درصد دیگر از پاسخ دهندگان نیز در اینباره اظهارنظری نکردند.

شایان توجه است که پاسخهای شرکت کنندگان در این نظرسنجی تقریباً بطور کامل در امتداد خط مشی دو حزب دموکرات و جمهوریخواه آمریکا تقسیم می شوند. به عبارت دیگر، در حالی که ۵۳ درصد از دموکراتها «قاطعانه با دستور ترامپ مخالف هستند»، ۵۱ درصد از جمهوریخواهان می گویند که «قاطعانه با آن موافقند».

لازم به ذکر است که دستور اجرایی ترامپ ورود پناهجویان به آمریکا را به مدت ۱۲۰ روز ممنوع ساخت و صدور ویزا برای اتباع هفت کشور مسلمان از جمله ایران را به طور موقت به حالت تعلیق درآورد.

نظرسنجی رویترز همچنین نشان می دهد که ۳۱ درصد مردم آمریکا به دلیل اِعمال این ممنوعیت «احساس امنیت بیشتری» می کنند و در مقابل، ۲۶ درصد از این ممنوعیت کمتر احساس امنیت می کنند. از سوی دیگر، ۳۸ درصد از آمریکائیان می گویند که با صدور این دستور، آمریکا «الگویی خوب» از نحوه مواجهه با تروریسم را عرضه کرد؛ در حالیکه ۴۱ درصد معتقدند که صدور این دستور  «الگویی بد و نامناسب» در این زمینه بشمار می رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیاست مهاجرتی «ترامپ» مردم آمریکا را روبروی هم قرار داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..