تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر رفیق‌دوست درباره اعدام‌های دهه شصت

محسن رفیق‌دوست در بخشی از گفتگوی تفصیلی خود با خبرآنلاین {اینجا} به سوالاتی درباره اعدام های دهه 60 پاسخ داد که در ادامه آمده است؛

*اعدام‌هاي اوايل انقلاب دهه 60 خيلي محل انتقاد است و برخی معتقدند چهره ای خشن از انقلاب را به نمایش گذاشت، شما چه نگاهی دارید؟

همه‌شان نه. افرادي مثل نصيري و خسروداد كه اين همه جنايت كرده بودند باید اعدام می شدند، مورد مطالبه مردم بود كه اعدام شوند.

*تصميمات آقاي خلخالي را برخی منتقد هستند و می گویند سریع تصمیم به اعدام کردن می گرفته است، این نگاه درست است ؟

خدا ايشان را بيامرزد. به هر حال اين حق به ايشان داده شده بود و تشخیص ایشان بود.

*بهرحال شما از نزدیک با ایشان برخورد داشتید، فکر می کنید واقعا در دادن احکام اعدام عجله می کردند؟

من در كاري كه او بود نبودم و نمي‌توانم بگويم در مواردي عجله كرده است. آقاي محمدي گيلاني خيلي بيشتر از او حكم داده است، هر دو هم از دنيا رفته‌اند ولی به ایشان انتقاد نمی شود، فقط به آقاي خلخالي انتقاد مي‌شود.

2929




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر رفیق‌دوست درباره اعدام‌های دهه شصت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..