تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




“سریال جدایی ناپذیر” عکس بازیگران و خلاصه قسمت آخر سریال جدایی

“سریال جدایی ناپذیر” عکس بازیگران و خلاصه قسمت آخر سریال جدایی

داستان سریال جدایی ناپدیر در مورد یک زوج جوان و عاشق است که پس از یک تصادف ماشین و از دست دادن حافظه شان دوباره عشقشان را باز می یابند.
این سریال در تاریخ ۲۰ ماه مارچ ۲۰۱۳ به علت پایین بودن بیننده به اتمام رسیده است.


تعداد فصل ها: ۱ عدد
تعداد قسمت ها: ۱۰۷
زمان هر قسمت: تقریبا ۲۰ دقیقه
کارگردان: عرفان شیخ

سریال جدایی ناپذیر

خلاصه داستان سریال جدایی ناپذیر

عشق میان روهان و مُسکان پس از یک تصادف وحشتناک مورد آزمایش قرار می گیرد آیا تقدیر به آنها کمک خواهد کرد که بتوانند دوباره عشقی که میانشان بود را پیدا کنند؟ مسکان و روهان زن و شوهر جوانی هستند که ۵ سال است ازدواج کرده اند. این زوج یکدیگر را خیلی دوست دارند ولی اغلب با یکدیگر جنگ و دعوا می کنند. مادر مُسکان از ازدواج او راضی نیست ولی خانواده روهان این خانم را خیلی دوست دارند.

یک روز این زوج دچار یک حادثه غم انگیز می شوند و در یک تصادف ماشین هر دوی آنها حافظه شان را از دست می دهند و گذشته شان و همچنین یکدیگر را فراموش می کنند.

دکتر به آنها پیشنهاد می دهد که پس از بهبود از همدیگر جدا شوند. این دو زندگی تازه ای را خانواده خود آغاز می کنند اما در کمال تعجب حافظه این دو پس از یک سال برمیگردد و باز هم عاشق یکدیگر می شوند. اما شرایط به گونه ای رقم می خورد که مسکان با دکترش ازدواج می کند. اما روهان پس از اینکه حافظه اش را به دست می آورد از وضعیت پیش آمده شوکه می شود و از مسکان درخواست می کند که به برگردد.

در این میان دختری به نام آنوشکا عاشق روهان می شود و برای به دست آوردن روهان دست به هر کاری می زند و حتی تلاش می کند مسکان را به قتل برساند.اما آنوشکا در تلاشی نیمه موفق در یک مهمانی در خانه دوگال باعث مرگ مادر مسکان می شود و در مراسم دفن او دکتر آنیرود راز را برملا می کند و مُسکان و روهان دوباره با یکدیگر ازدواج می کنند. آنها زندگی جدیدشان را شروع می کنند. شخصیت های جدیدی وارد سریال می شوند، راما و بدری که نقشه ایجاد تنش در خانواده را دارند. در قسمت های پایانی سریال مسکان دزدیده می شود و روهان برای آزادی وی تلاش می کند اما هم روهان و هم مسکان میمیرند و راما و لالان به دلیل قتل دستگیر می شوند و این زوج عاشق در بهشت در کنار هم زندگی می کنند.

پیشنهاد بیوگرافی برای سریال های هندی :

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال هندی زبان عشق + عکس

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال هندی پرواز +بیوگرافی بازیگران

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال جودا و اکبر + بیوگرافی و عکس بازیگران

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال کره ای عشق بهشتی + خلاصه داستان و قسمت آخر

“سریال جدایی ناپذیر” عکس بازیگران و خلاصه قسمت آخر سریال جدایی همچنان دنبال کنید : عکس های سریال هرگز تسلیم نمی شوم + خلاصه داستان قسمت اخر خلاصه سریال ماه پیکر ۲ و قسمت آخر فصل دوم سریال ماه پیکر + تصاویر خلاصه داستان سریال پرده نشین + اسامی و عکس های بازیگران خلاصه داستان سریال خط خلاصه داستان فصل سوم سریال گوزل + اتفاقات قسمت آخر گوزل عکسها و داستان قسمت آخر سریال عشق حرف حالیش نیست (Aşk Laftan Anlamaz) خلاصه داستان سریال هفت سنگ خلاصه داستان سریال ترکی احمد خلاصه داستان سریال حرم سرای سلطان خلاصه داستان سریال همه چیز آنجاست + اسامی و عکسهای بازیگران خلاصه داستان سریال ترکی گمشده خلاصه داستان سریال بیراهه سریال کره ای قلب زرد + خلاصه داستان خلاصه داستان سریال شمعدونی خلاصه داستان سریال ترکی غم هجران خلاصه داستان سریال کره ای زندگی درخشان خلاصه داستان سریال کره ای سرزمین آهن عکس های بازیگران سریال پرواز + خلاصه داستان قسمت اول تا آخر عکسها بازیگران سریال هندی زبان عشق +خلاصه داستان قسمت اخر خلاصه داستان قسمت آخر سریال دست سرنوشت + اتفاقات آخرین قسمت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «“سریال جدایی ناپذیر” عکس بازیگران و خلاصه قسمت آخر سریال جدایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..