تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرط ترخیص دارو از گمرک/مقابله با جنجال های دارویی

دکتر رسول دیناروند در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهارداشت: سازمان غذا و دارو با همراهی و همکاری گمرک ایران در سال جاری نسبت به ایجاد ارتباط الکترونیک برای تمامی فرآیندهای ترخیص فرآورده های سلامت که دارای مجوز قانونی قبلی باشند اقدام نموده و عملیات صدور مجوز به صورت خودکار در چند ساعت انجام می شود.

وی با عنوان این مطلب که سازمان غذا و دارو بر اساس سیاست های ابلاغی حوزه سلامت، امکان صدور مجوز واردات به هر میزان دلخواه متقاضیان را به جهت حمایت از داروهای داخلی ندارد، تاکید کرد: بعضی از وارد کنندگان بدون اخذ مجوز اولیه داروهای ثبت نشده در کشور را که از نظر سلامت قابل اطمینان نیستند و یا ورود آنها به علت حمایت صنایع داروسازی داخلی محدود شده است، به گمرک وارد کرده و سعی دارند با جنجال رسانه ای و یا فشار مستقیم یا غیرمستقیم به مقامات و مسئولان کشور، آنها را ترخیص نمایند.

دیناروند گفت: سازمان غذا و دارو برای هر ماده اولیه دارویی یا داروی ساخته شده ای که تولید داخل ندارد و قبلا مراحل قانونی ثبت را طی کرده باشد، اخذ مجوزهای ترخیص را در کمتر از یک روز کاری انجام می دهد و در غیر این صورت با جدیت با اینگونه واردات مقابله می نماید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرط ترخیص دارو از گمرک/مقابله با جنجال های دارویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..