تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دموکرات‌ها در جلسه رأی‌گیری دو نامزد کابینه ترامپ حاضر نشدند

به گزارش ایسنا، دموکرات‌ها گفتند که پیش از رأی‌گیری به اطلاعات بیشتری درباره فعالیت‌های مالی تام پرایس، نامزد تصدی وزارت بهداشت و استفان منوچین، نامزد تصدی وزارت دارایی نیاز دارند.


برای این که این جلسات ادامه یابد، حداقل باید یک دموکرات در آنها حضور داشته باشد.

همچنین رأی‌گیری برای تایید صلاحیت جف سشنز، نامزد تصدی وزارت دادگستری نیز به تاخیر افتاده است.

اعضای دموکرات کمیته تأمین مالی به خبرنگاران گفتند که خواستار اطلاعات بیشتری درباره معاملاتی هستند که تام پرایس در بازار بورس انجام داده است. تام پرایس نماینده جورجیا در مجلس نمایندگان است.

این سناتورها همچنین گفتند که نگران گزارش‌ها درباره رفتار استفان منوچین به عنوان یک بانکدار در زمانی که برای بانک "وان وست" کار می‌کرد، هستند. در مورد نحوه تصاحب خانه‌هایی توسط این بانک که خریداران آنها امکان پرداخت اقساط آن را نداشتند، ابراز نگرانی شده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، سناتور اورین هچ، رئیس جمهوری‌خواه کمیته تأمین مالی رفتار دموکرات‌ها را "یک ژست و احمقانه" خواند.

در کمیته قضایی سنا هم بر سر نامزدی سشنز کشمکش وجود دارد.

سناتور سشنز که از حامیان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در دوره مبارزات انتخاباتی بود، با ادعاهای نژادپرستی روبرو بوده است؛ اتهامی که قاطعانه رد می کند.

سناتور چاک گرسلی رئیس این کمیته در آغاز جلسه روز سه شنبه گفت، سشنز هیچ نقشی در فرمول‌بندی یا تنظیم پیش‌نویس دستورهای اجرایی ترامپ در زمینه منع سفر شهروندان هفت کشور به آمریکا نداشته است.

با این حال، چندین نفر از سناتورهای دموکرات این کمیته گفته‌اند که علیه سشنز رأی خواهند داد. آنها در مورد نزدیکی بیش از حد او به ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی ابراز نگرانی کردند.

سناتور دایان فاینستاین از حزب دموکرات گفت: با توجه به جناح‌گرایی این نامزد در جریان انتخابات برای من تصورش مشکل است که او بتواند به عنوان وزیر دادگستری استقلال و بی‌طرفی لازم را به نمایش بگذارد.

سنا در سال ۱۹۸۶ مانع شده بود که سشنز قاضی یک دادگاه فدرال شود و این رویداد پس از شنیدن اظهاراتی نژادپرستانه از سوی او بود. سشنز که یک چهره بسیار محافظه‌کار اهل آلاباماست، ضمن اذعان به وجود تبعیض‌های نژادی در جنوب در دوران گذشته هرگونه تمایلات نژادی را رد کرده است.

در همین حال، کمیته انرژی سنا نامزدی رایان زینکی برای هدایت وزارت کشور و نامزدی ریک پری برای هدایت وزارت انرژی را تأیید کرد. کمیته آموزش هم نامزدی بتسی دیووس را به عنوان وزیر آموزش تایید کرد. به علاوه سنا صلاحیت ایلین چائو را به عنوان وزیر حمل و نقل تایید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دموکرات‌ها در جلسه رأی‌گیری دو نامزد کابینه ترامپ حاضر نشدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..