تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش گستاخانه نتانیاهو به ادعای آزمایش موشکی ایران

به گزارش افکارنیوز،

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز به جمع مدعیانِ آزمایش موشکی ایران اضافه شد. 

بر اساس این گزارش، نتانیاهو که همواره به جای پاسخگویی در قبال جنایت های صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین به دخالت آشکار در امور کشورهای مختلف می‌پردازد، مدعی شد: آزمایش موشکی ایران نقض آشکار قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد محسوب می شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این‌باره ادعا کرد: اقدام ایران در آزمایش موشکی نباید بدون پاسخ بماند.

نتانیاهو همچنین افزود: در جریان دیدار ماه فوریه خود با «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا، قصد دارم با وی در خصوص اعمال تحریم علیه ایران به خاطر آزمایش موشکی اخیر و همچنین به دلیل اقدامات تهران در دیگر زمینه‌ها، گفتگو کنم. 

از سوی دیگر، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نیز لب به یاوه گویی علیه جمهوری اسلامی گشوده و مدعی شد: آزمایش موشکی ایران نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل است و مقاصد واقعی این کشور را نمایان می سازد.

گفتنی است که یکشنبه گذشته رسانه های خارجی مدعی شدند که ایران یک موشک بالستیک میان برد را در نزدیکی شهر سمنان واقع در ۲۲۵ کیلومتری شهر تهران، مورد آزمایش قرار داده است.

مطابق با قطعنامه شماره ۲۲۳۱ شورای امنیت که در سال ۲۰۱۵ تصویب شد، قرار شد که تحریم های سازمان ملل علیه ایران در راستای عمل به توافق هسته ای (برجام) لغو شود حال آنکه کشورهای غربی با طرح ادعاهایی نظیر نقض حقوق بشر و آزمایش های موشکی، در صدد کارشکنی هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش گستاخانه نتانیاهو به ادعای آزمایش موشکی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..