تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیولی: دلیلی برای سرشکستگی وجود ندارد/ حالا فقط به فصل آینده لیگ قهرمانان می‎‌اندیشیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی، سرمربی اینترمیلان حذف خانگی تیمش در مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل لاتزیو را ناکامی بزرگی ندانست.

 او پس از پایان بازی اظهار داشت: هدف ما قهرمانی در جام حذفی بود و از ناکامی در راه رسیدن به هدف ناراحت هستیم اما دلیلی برای سرشکستگی وجود ندارد چون اینتر نمایش شجاعانه‌ای ارائه کرد. بازیکنان من فضای زیادی در اختیار لاتزیو قرار دارند و در برخی دقایق بسیار سهل‌انگار نشان دادند. به هرحال اندکی خستگی هم در ساق‌های آن‌ها نمود داشت. از طرفی لاتزیو بسیار خوب بازی کرد و باید بابت صعود به آن‌ها تبریک بگویم. حالا فقط به لیگ و هدف بزرگ خودمان یعنی رسیدن به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا می‌اندیشیم. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیولی: دلیلی برای سرشکستگی وجود ندارد/ حالا فقط به فصل آینده لیگ قهرمانان می‎‌اندیشیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..