تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: 3000 واحد مسکونی دیگر در کرانه باختری احداث می شود

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، دفتر آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه ای افزود: تصویب احداث واحد های مسکونی جدید در کرانه باختری با هماهنگی بنیامین نتانیاهو صورت گرفته است.
لیبرمن این تصمیم را ادامه روند احداث شهرک های جدید صهیونیستی عنوان کرده که هفته گذشته نیز با احداث 2500 واحد مسکونی در کرانه باختری مواتفقت شده بود.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه گذشته اعلام کرده بود که این رژیم قصد دارد تا 2 هزار و 500 خانه دیگر برای تامین مسکن یهودیان بسازد.
بر اساس طرح جدید صهیونیست ها، عملیات ساخت 2000 واحد آماده است و باقی واحدها هم در مراحل بعدی ساخته می شوند.
این سومین برنامه جدید شهرک سازی است که تل آویو پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا اعلام می کند.
سازمان ملل و بسیاری از کشورهای جهانی ساخت این شهرک ها در سرزمین های اشغالی( 1967میلادی) را مغایر با کنوانسیون‌های ژنو می دانند.
شبک**9365**1917**مترجم: رضا میرزائی* انتشاردهنده: سیدمحمد باقر نوربخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: 3000 واحد مسکونی دیگر در کرانه باختری احداث می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..