تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فهد علی: نقش مجتبی جباری مهم و حیاتی است

کد خبر: ۴۷۲۲۶۸

۳۲۰  بازدید

مدیر تیم فوتبال باشگاه الاهلی قطر ضمن تاکید بر نقش کلیدی مجتبی جباری از حضور دوباره این بازیکن ایرانی در ترکیب تیمش خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: فهد علی در مصاحبه با سایت رسمی موسسه لیگ ستارگان قطر پیرامون وضعیت مجتبی جباری گفت: هیچ تردیدی در بازگشت مجتبی جباری وجود ندارد و دوباره به تیم الاهلی ملحق خواهد شد. او یک بازیکن پرتلاش و متعهد است. جباری نقش مهم و حیاتی در تیم الاهلی دارد، زیرا به خوبی می‌داند که یکی از ستون‌های اصلی پیش از مصدومیت و محرومیت از همراهی تیمش بود.

فهد علی در ادامه با تاکید بر این‌که مجتبی جباری برای باشگاه الاهلی غریبه نیست اظهار داشت: مجتبی جباری توانمندی‌های بسیار خوبی دارد که می‌تواند در ادامه رقابت‌های لیگ ستارگان قطر به تیم الاهلی کمک کند.

مجتبی جباری، بازیکن ایرانی تیم الاهلی قطر پس از مصدومیت در یکی از دیدارهای تیمش مجبور به گذراندن دوره درمانی 45 روزه شد و در این مدت رسانه‌های قطری از قرار گرفتن نام این بازیکن در فهرست خروجی الاهلی خبر داده بودند. جباری با توجه به آمادگی دوباره خود می‌تواند در بازی هفته بیستم لیگ ستارگان قطر برابر الریان به میدان رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فهد علی: نقش مجتبی جباری مهم و حیاتی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..