تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معتبرترین برندهای دنیا در سال ۲۰۱۶

به گزارش افکارنیوز،

مجله فوربس هر ساله معتبرترین برندهای دنیا را معرفی می‌کند که بر این اساس با ارزش‌ترین برندهای سال 2016 را معرفی کرده است.

 معتبرترین برندهای دنیا در سال 2016 را بشناسید:

اپل با ارزشی معادل ۱۵۴ میلیارد و یکصد میلیون دلار باارزش‌ترین برند دنیا است.

گوگل با ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار دومین مارک با ارزش جهان در سال ۲۰۱۶ است.

مایکروسافت با هفتاد و پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار در رتبه سوم باارزش‌ترین برندها جای گرفته است.

کوکاکولا با ۵۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار در رتبه چهارم برندهای با ارزش جهانی قرار دارد.

فیس بوک با ۵۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار در رتبه پنجم با ارزش‌ترین مارک‌های جهان قرار گرفته است.

تویوتا که یکی از بزرگترین خودروسازان جهان است بعد از پنج برند آمریکایی در رتبه ششم قرار گرفته و دارای ارزشی معادل ۴۲ میلیارد و یکصد میلیون دلار است.

ای بی ام با ارزش ۴۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار در رتبه هفته با ارزش‌ترین برندهای جهان قرار گرفته است.

دیزنپ با ۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار در رتبه هشتم با ارزش‌ترین برند‌های جهان قرار دارد.

مک دونالد با ارزشی معادل ۳۹ میلیارد و یکصد میلیون دلار در رتبه نهم قرار دارد.

جنرال الکتریک در سال ۱۸۹۲ میلادی با ادغام دو شرکت ادیسون الکتریک و تومسون (هوستون الکتریک) تاسیس شده است. این مارک اکنون با ۳۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار هنوز هم در میان ده شرکت با ارزش دنیا قرار دارد.

سامسونگ بعد از برند تویوتا که در رتبه ششم باارزش‌ترین‌ها قرار دارد، برند دیگر آسیایی است که در میان پانزده برند برتر جهان جای گرفته است. ارزش این برند ۳۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

آمازون که توسط جف بزوس در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد، ۳۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار ارزش دارد که رتبه دوازدهم با ارزش‌‌ترین برند جهان را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص داده است.

بی ام دبلیو اولین شرکت آلمانی و اروپایی است که در لیست فوربس موفق شده با ارزشی معادل ۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار در رتبه چهاردهم با ارزش‌ترین برند‌ها در سال ۲۰۱۶ قرار گیرد.

لویز ویتون شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی به اختصار LV دیگر شرکت اروپایی است که با ارزش ۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار در رتبه نوزدهم با ارزش‌ترین برندهای جهان قرار گرفته است.

مرسدس بنز دومین شرکت آلمانی است که با ارزش ۲۶ میلیارد دلار در رتبه بیستم باارزش‌ترین برند‌های جهان قرار گرفته است.

تبدیل شدن یک محصول به برند همه ماجرا نیست، "برند ماندن” در طول سال‌های متمادی و حفظ قدرت رقابت با رقبا بخش دیگر حکایت برند بودن یک محصول است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معتبرترین برندهای دنیا در سال ۲۰۱۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..