تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگرانی یونیسف از کاهش کمک های مالی آمریکا

کد خبر: ۴۷۲۲۶۱

۹۲۸  بازدید

صندوق کودکان سازمان ملل در رابطه با احتمال کاهش کمک‌های مالی آمریکا به این سازمان، ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری ایلنا: به نقل از خبرگزاری فرانسه، صندوق کودکان سازمان ملل متحد(یونیسف) در رابطه با احتمال کاهش بودجه سال ۲۰۱۷ این سازمان به دلیل کاهش احتمالی کمک‌های آمریکا، ابراز نگرانی کرد.

یونیسف برای کمک به ۴۸ میلیون کودکی که در مناطق بحران‌زده جهان زندگی می‌کنند، سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار بودجه درخواست کرد.

نزدیک به نیمی از بودجه درخواستی یونیسف در سال ۲۰۱۷ قرار است برای کمک به کودکان سوری که در این کشور حضور داشته و یا به کشور‌های دیگر پناهنده شده‌اند، اختصاص داده شود.

رقم درخواستی یونیسف برای سال ۲۰۱۷ نسبت به سال گذشته میلادی ۱۸ درصد افزایش داشته است.

ایالات متحده آمریکا بیشترین کمک مالی را به یونیسف پرداخت می‌کند. آلمان، بریتانیا و اتحادیه اروپا پس از آمریکا بیشترین کمک مالی را به یونیسف پرداخت می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگرانی یونیسف از کاهش کمک های مالی آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..