تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع قالیباف از عملکرد شهرداری تهران در املاک نجومی

دفاع قالیباف از عملکرد شهرداری تهران در املاک نجومی

جامعه > شهری - ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون قالیباف از واگذاری املاک توسط شهرداری تهران دفاع کرد و این اقدام را براساس مصوبات شورای شهر دانست.

صدیف بدری گفت: در جلسه امروز کمیسیون که با حضور متقاضیان تحقیق و تفحص از شهرداری تهران برگزار شد پرسش‌هایی در سه محور املاک شهرداری، واگذاری املاک به شرکت های تعاونی و اشخاص حقیقی و حقوقی و تغییر کاربری زمین های شهرداری و پروژه های مشارکتی که در شهرداری تهران در جریان است با حضور شهردار و معاونان شهرداری تهران مطرح شد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس افزود: طبیعتا شهردار تهران و معاونان ایشان از عملکرد شهرداری تهران در موضوع واگذاری املاک دفاع کرده و این اقدام را مطابق با مصوبات شورای شهر و اختیارات سازمان املاک و مستغلات شهرداری دانستند.

وی ادامه داد: مدیران شهرداری تهران بر طی شدن روال قانونی املاک واگذار شده به قیمت کارشناسی تاکید کرده و بیان داشتند که در واگذاری املاک شهرداری به تعاونی ها هیچ ضرری به منافع شهرداری و مردم شهر تهران وارد نکرده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از ناتمام ماندن جلسه امروز متقاضیان تحقیق و تفحص و رسیدگی به تحقیق و تفحص در جلسه بعدی کمیسیون سخن گفت.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع قالیباف از عملکرد شهرداری تهران در املاک نجومی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..