تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز زندگی دیوید بکهام فاش شد+ تصاویر

به گزارش بی‌باک، دیوید بکهام، ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد با حضور در یک برنامه رادیویی در خصوص زندگی مشترکش به  گفتگو نشست. وی در گفتگو با  " کریستی یانگ"مجری برنامه، ضمن اشاره به اشتباهات خود بعد از ازدواج با " ویکتوریا" اقرار کرد تا امروز اشتباهات زیادی را انجام داده است. اما این فوتبالیست افسانه ای تاکید کرد که آنها به خاطر عشق عمیقی که به یکدیگر دارند تا همیشه در کنار هم خواهند ماند.

دیوید بکهام راز زندگی اش را فاش کرد+ تصاویر////در حال تکمیل


بکهام 41 ساله که 19 سال پیش با ویکتوریا ازدواج کرده است در گفتگو با مجری این برنامه گفت: ما در طول این سالها تبدیل به والدینی قدرتمند شده ایم. ارزش های حقیقی زندگی را در خود پرورش داده ایم. البته؛ در این مدت دچار لغزش و خطا نیز شده ایم. همه ما می دانیم زمان هایی سخت نیز در ازدواج وجود دارد و ما نیز برای برای مقابله با آن در کنار یکدیگر قرار گرفتیم نه مقابل یکدیگر.

دیوید بکهام راز زندگی اش را فاش کرد+ تصاویر////در حال تکمیل


بکهام همچنین در جواب مردمی که آنها را متهم کرده اند که ماندنشان در کنار هم تنها بخاطر لطمه ندیدن برند معروفش " برند بکهام" است گفت: "علت ماندن من و همسرم " ویکتوریا در کنار هم این است که ما یکدیگر را دوست داریم و علاوه بر آن دارای چهار فرزند دوست داشتنی هستیم."





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز زندگی دیوید بکهام فاش شد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..