تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این کمپانی با 99 دلار ایرپادهای شما را به رنگ مشکی در می آورد

این کمپانی با 99 دلار ایرپادهای شما را به رنگ مشکی در می آورد

واقعا معلوم نیست که اپل در هنگام طراحی ایرپادها به چه چیز می اندیشیده است. ظاهر این ایرپادها مانند هدفون های ایرباد معمولی اپل است که سیم آن بریده شده است. اما اگر کاربران، ایرپادهای خودشان را واقعا دوست داشته باشند و تمایل داشته باشند که آن ها را با آیفون جت بلک خود هماهنگ کنند، حالا می توانند به BlackPods نیز سری بزنند. در ادامه با تک شات همراه باشید.


BlackPods در واقع یک کمپانی سوم شخص است که با دریافت 99 دلار، ایرپادهای کاربران را به رنگ مشکی در می آورد. البته کاربران در صورت تمایل می توانند یک جفت ایرپاد مشکی را به قیمت 249 دلار نیز خریداری کنند که قطعا رقم بالایی است. به گفته این کمپانی:


بلک پادز، سیستم پوشش اختصاصی ویژه ایرپادهای اپل توسعه داده است. در این روش سه مرحله ای ایرپادها در نهایت با پوششی ضد خش پوشانده می شوند. بلک پادز مکمل خوبی برای تمامی آیفون های مشکی، جت بلک و خاکستری نقره ای است.


این کمپانی همچنین اعلام کرده:

تمامی ایرپادهای شخصی ساز شده توسط گروهی از صنعتگران ماهر در بروکلین نیویورک تهیه می شوند. تمامی ایرپادهایی که مستقیما از ما خریداری شوند و یا توسط کاربران برای رنگ آمیزی ارسال شوند، در نهایت از نظر کیفی به دقیق ترین شکل ممکن کنترل می شوند.


باید اذعان کرد که شاید قیمت درخواستی برای این سرویس کمی گران باشد، اما محصول نهایی واقعا زیباست.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این کمپانی با 99 دلار ایرپادهای شما را به رنگ مشکی در می آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..