تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرکل: راه ارتباطی 72 روستای آذربایجان غربی برای چهارمین روز پیاپی بسته است

عبدالحسین علی اکبری شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه عوامل راهداری طی روزهای اخیر مسیر ارتباطی471 روستای این استان را بازگشایی کرده اند، افزود: راه های ارتباطی 17 روستای ماکو، 15 روستای خوی، 10 روستای شوط و هفت روستای پلدشت به علت بارش برف و کولاک مسدود است.
وی اضافه کرد: در زمان حاضر راه های ارتباطی 6 روستای سردشت، پنج روستای ارومیه، چهار روستای مهاباد، چهار روستای شاهیندژ، 2 روستای پیرانشهر، یک روستای تکاب و یک روستای چایپاره همچنان بسته است.
وی با بیان اینکه بارش پراکنده برف در نقاط جنوبی استان دوباره آغاز شده است، بیان کرد: بیش از 500 راهدار در قالب 50 اکیپ و با استفاده از 350 دستگاه لودر، گریدر، بولدزر، کامیون نمک پاش و برف روب برای بازگشایی این راه ها در تلاش هستند.
به گزارش ایرنا از 12 هزار کیلومتر جاده آذربایجان غربی، هفت هزار و 800 کیلومتر روستایی، سه هزار و 800 کیلومتر راه آسفالت فرعی، اصلی و بزرگراه و نزدیک به 400 کیلومتر راه شوسه و خاکی است.
راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی دارای 14 اداره راهداری و 67 اکیپ عملیاتی شامل 29 باب راهدارخانه ثابت و بین راهی، 15 باب راهدارخانه مرکزی و 23 باب راهدارخانه کانکسی، سیار و استیجاری است.
آذربایجان غربی 17 شهرستان، 42 شهر و بیش از 2 هزار و 800 روستا دارد و جمعیت آن سه میلیون و 300 هزار نفر است؛ این استان دارای آب و هوای سرد و کوهستانی بوده و سالانه به طور متوسط بین 300 تا 450 میلیمتر بارندگی دارد.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرکل: راه ارتباطی 72 روستای آذربایجان غربی برای چهارمین روز پیاپی بسته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..