تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گریزمان گزینه مناسبی برای من یونایتد است

کد خبر: ۴۷۲۲۲۳

۳۰۷  بازدید

تیری هانری، ستاره سابق و فرانسوی آرسنال معتقد است انتقال گریزمان به منچستر یونایتد به سود این تیم پرطرفدار انگلیسی خواهد بود.​​​​​​​

ورزش سه: علیرغم تمایل بیشتر تیم های بزرگ لیگ جزیره، از منچستر یونایتد به عنوان مقصد احتمالی گریزمان در تابستان آینده نام برده می شود.

هانری گفت: "به نظر من گریزمان از آن دسته بازیکنانی است که باید در لیگ برتر بازی کند. انتقال او به اولدترافورد به سود یونایتد خواهد بود و گریزمان بازیکنی است که لیگ برتر و هواداران نیاز دارند مانند وی را در انگلیس ببینند. من سالها پیش و از زمانی که وی در سوسیداد بازی می کرد نسبت به او شناخت دارم.

گریزمان گزینه مناسبی برای من یونایتد است

زمانی کسی او را در فرانسه نمی خواست اما انتقال به سوسیداد و تبدیل شدن به بازیکن کنونی نشان از شخصیت بزرگ این بازیکن است.

اما حالا همه از انتقال او به یونایتد و مزایای مهمی که این انتقال نه تنها برای منچستر، بلکه برای لیگ برتر خواهد داشت صحبت می کنند و از نظر من نیز این انتقال مثبتی خواهد بود.

حضور در من یونایتد؟ نمی دانم اما در کل معتقدم گریزمان باید به لیگ برتر مهاجرت کند".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گریزمان گزینه مناسبی برای من یونایتد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..